فرماندار کرمانشاه: برگ تردد بین شهری و استانی توسط پست صادر می‌شود


فرماندار کرمانشاه: برگ تردد بین شهری و استانی توسط پست صادر می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که از امروز دوشنبه 17 خرداد صدور برگ تردد بین شهری و استانی به اداره پست واگذار شد.

«فضل الله رنجبر» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و افزایش درگیری های فرمانداری و به منظور رفاه حال مردم این امر به چهار اداره پست مستقر در سطح شهر کرمانشاه واگذار شد.

به گفته وی اداره پست شهید قندی واقع در میدان آزادی، اداره پست شریعتی واقع در خیابان شریعتی، اداره پست ۲۲ بهمن واقع در جنب پارک درخشان و اداره پست شهید پدرام واقع در ایستگاه هشتم کارمندان از این پس روند صدور برگه تردد را انجام می‌دهند.

فرماندار کرمانشاه توضیح داد: افرادی که قصد پیگیری امور درمانی و قضایی را دارند به همراه کادر درمان، کارکنان شرکت‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی برای دریافت برگه تردد تنها باید به ادارات پست مذکور مراجعه کنند.

رنجبر تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم که به منظور دریافت برگ تردد به هیچ عنوان به فرمانداری شهرستان کرمانشاه مراجعه ای نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودرو با پلاک غیربومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و اعمال قانون و جریمه را در پی خواهد داشت.

شهرستان پاوه در وضعیت قرمز قرار دارد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه را اعلام کرد که براساس این گزارش شهرستان پاوه در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، سرپل دهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !