روابط عمومی‌ها نیازمند هم‌افزایی در اطلاع‌رسانی هستند


روابط عمومی‌ها نیازمند هم‌افزایی در اطلاع‌رسانی هستند

زاهدان- ایرنا- فرماندار زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی‌ها از فضای مجازی و رسانه‌های سایبری برای اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات دستگاه، کشور و نظام بیشتر استفاده کنند و در این رابطه هم‌افزایی میان این مجموعه‌ها بسیار موثر و توسعه‌دهنده امور است.

به گزارش ایرنا ابوذرمهدی نخعی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان زاهدان در جمع مسوولان روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه این شهرستان اظهارداشت: روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی مهجوریت و مظلومیت خاصی دارند زیرا بعضی مدیران تعریف اشتباه و جابه‌جا شده از آن ارائه می‌کنند و به نقش، وظیفه و جایگاه آن اهمیت داده نمی‌شود.
وی افزود: روابط‌عمومی‌ها وظیفه سنگین معرفی خدمات دستگاه‌ها به جامعه را به عهده دارند و بخشی از رضایت‌مندی جامعه نسبت به عملکرد دستگاه‌ها حاصل فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی‌هاست.
فرماندار زاهدان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و مدیران مکلفند که به صورت اخلاقی، قانونی و شرعی مسیر خدمت روابط عمومی‌ها را تعریف کنند خاطرنشان کرد: انتظار ما از روابط‌عمومی‌ها این است که از تمام ظرفیت‌های روز برای اطلاع‌رسانی استفاده کنند زیرا این مهم امیدواری مردم به نظام و اقتدار ملی را بالا می‌برد.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی توسط روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های اجرایی در بیان خدمات کشور و نظام گفت: روابط عمومی ها بایستی از این فضا برای ایجاد امید و نشاط در جامعه و جلب مشارکتهای مردمی استفاده کنند و در ۱۰ روز باقی مانده تا زمان انتخابات تمام توان خود را در این مسیر بکار گیرید زیرا مساله انتخابات موضوع کلیدی و تاریخ‌ساز در کشور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی قلب تپنده همه ادارات بوده و سازمانی موفق خواهد بود که روابط عمومی خود را به شکل و نگاهی واقعی ببیند تا براساس آن شایستگی‌هایی که در هر اداره‌ای وجود دارد به منصه ظهور برسد.
علیرضا جلالزایی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها پیشران نگاه‌هایی هستند که منشاء ایجاد افرادی خواهد شد که در جوامع توسعه‌یافته و در حال توسعه دارای تاثیر هستند افزود: ایجاد خط مشی توسط روابط عمومی‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای در ایجاد و گسترش مسیر منتج به توسعه موثر است.

به گزارش ایرنا در این نشست از خانواده شهید خدمت محمدرضا سندگل مدیر سابق روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که چندی پیش به همراه ۲ نفر از کارشناسان وزارت میراث فرهنگی در حین ماموریت براثر سانحه رانندگی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند تقدیر شد و در پایان از مسوولان روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان زاهدان نیز تقدیر به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403