اجرای مانور در فرودگاه زاهدان زمینه‌ساز مدیریت اتفاقات است


اجرای مانور در فرودگاه زاهدان زمینه‌ساز مدیریت اتفاقات است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با مانور اجراشده در فرودگاه زاهدان با استفاده از ماشین آلات موجود به صورت آموزشی  آمادگی تیم‌های عملیاتی برای شرایط اضطرار  کسب  و فضا و بستر مدیریت اتفاقات به وجود می‌آید.

علیرضا شهرکی روز دوشنبه در حاشیه مانور فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:امروز برنامه مانور در شرایط فرودگاهی سیستان و بلوچستان اجرایی شد زیرا فرودگاه زاهدان از فرودگاه‌های بین‌المللی و حساس در استان است و مسائل و احتمال تهدید برای پروازها و باند پروازی آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه با همت مجموعه شهرداری زاهدان و اداره کل حمل‌ونقل و راهداری اقدام ویژه‌ای براساس نظر استاندار سیستان و بلوچستان از سوی شورای تامین استان در فرودگاه زاهدان در حال اجراست افزود: پاکسازی محیط اطراف فرودگاه و باندها، ایجاد سیما و منظر زیبا و بررسی عوامل تهدیدکننده که امکان اتفاق در فرودگاه‌ها دارد از جمله این موارد و اقدامات است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:با همت دوستان در مجموعه اداره کل فرودگاه‌های استان و همچنین سایر اعضای عضو ستاد مدیریت بحران شرایط ایمنی را در پروازها ایجاد خواهیم کرد زیرا فرودگاه به عنوان یکی از عوامل مهم در مسائل بحران، تامین امنیت و امدادرسانی همیشه تعریف شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس