اخلاق‌مداری نامزدها سبب تنش زدایی هواداران می‌شود


اخلاق‌مداری نامزدها سبب تنش زدایی هواداران می‌شود

فرماندار بیجار گفت: امیدواریم نامزدها قوانین را رعایت کنند تا با اخلاق انتخاباتی که کاندیداها به هواداران تزریق می‌کنند شاهد انتخابات پرشور باشیم.

علی‌اکبر ورمقانی شامگاه دوشنبه (۱۷ خرداد ماه) در جلسه‌ توجیهی با نامزدهای انتخابات شورای شهرهای پنج گانه شهرستان بیجار ضمن تشکر از کاندیداها جهت حضور در عرصه انتخابات اظهار کرد: حضور شما باعث پر رونق شدن صحنه انتخابات می‌شود و زمینه حضور حداکثری را فراهم می‌کند؛ نامزدها تلاش کنند با توجه به اختیاراتی که در قانون وجود دارد، وعده‌های عملیاتی بدهند.

وی با اشاره به شرایط و محدودیت‌های کرونایی عنوان کرد: نامزدهای شورا اجازه ایجاد ستاد تبلیغاتی ندارند و تنها از طریق ایجاد دفتر هماهنگی، برنامه ریزی کارهای تبلیغاتی را مدیریت کنند و در صورتی که برنامه‌ای برای سخنرانی دارند در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند.

ورمقانی به بدهکاری شهرداری بیجار اشاره و بیان کرد: یکی از دغدغه‌های شورای شهر آینده بیجار تامین حقوق پرنسل خواهد بود و نیاز به حضور سرمایه‌گذار در بخش خصوصی و ایجاد درآمد پایدار احساس می‌شود.

وی به لزوم احترام گذاشتن به نتایج انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم و تمامی نامزدها اطمینان داشته باشند که از تک تک آرا حراست خواهیم کرد و نگران سلامت انتخابات نباشند.

فرماندار بیجار افزود: لازم است که تمامی داوطلبان نسبت به قوانین انتخاباتی و قوانین اجرایی شورای شهر آشنا باشند.

وی با تاکید بر حق‌الناس بودن رای مردم خاطرنشان کرد: این حق الناس تنها شامل رای مردم نمی‌شود و نامزد ها باید با رعایت اخلاق و دوری کردن از تخریب دیگر کاندیداها حق الناس را در تمامی ابعاد رعایت کنند.


ورمقانی افزود: افراد منتخب با همفکری و برنامه ریزی شهردار مدنظر خود را انتخاب کنند و تا پایان از او حمایت کنند؛ شهردار و شورایی موفق خواهد بود که بتواند در طول چهار سال از هم حمایت کنند و در این صورت شاهد پیشرفت و آبادانی شهرها خواهیم بود.

وی در پایان خطاب به نامزدها یادآورشد: برای پوسترهای تبلیغاتی ابعاد مشخصی در نظر گرفته شده که امیدواریم نامزدها قوانین را رعایت کنند تا با اخلاق انتخاباتی که کاندیداها به هواداران تزریق می‌کنند،شاهد انتخابات پرشور باشیم.

در این جلسه نمایندگانی از هیات نظارت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، دادستانی، اداره اطلاعات و سپاه ناحیه شهرستان به منظور آشنایی نامزدها به بیان برخی از قوانین و مقررات انتخاباتی پرداختند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی