محموله دستگاه بازی‌ کامپیوتری قاچاق در سقز کشف شد


محموله دستگاه بازی‌ کامپیوتری قاچاق در سقز کشف شد

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: هفت دستگاه بازی کامپیوتری قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان سقز کشف شد.

سردار رسول برزویی شامگاه دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید ارجمندی شهرستان سقز حین اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در محور بانه - سقز، به یک دستگاه خودروی پژو حامل کالای قاچاق مشکوک شدند که بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضایی در بررسی ماموران از خودروی مذکور، تعداد هفت دستگاه بازی کامپیوتری (ps۵) قاچاق کشف شد.

سردار برزویی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این تعداد کالای کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، یادآور شد: در این رابطه متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می زند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را هرچه سریعتر با پلیس در میان بگذارند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06