آشنایی با کادیلاک اسکالید 2021 اینکاس نسبتاً ضدگلوله!


آشنایی با کادیلاک اسکالید 2021 اینکاس نسبتاً ضدگلوله!

اندکی پس از عرضه پنجمین نسل کادیلاک اسکالید به بازار، کمپانی اینکاس از نسخه زرهی این قدبلند مشهور رونمایی کرده است. اگرچه بسیاری از خانواده اقدام به خرید اسکالید خواهند کرد اما برخی افراد مشهور و خاص نیز این خودرو را به خاطر وضعیت خاصش انتخاب خواهند کرد. اینجاست که اینکاس نیز وارد میدان شده … The post آشنایی با کادیلاک اسکالید 2021 اینکاس نسبتاً...

اندکی پس از عرضه پنجمین نسل کادیلاک اسکالید به بازار، کمپانی اینکاس از نسخه زرهی این قدبلند مشهور رونمایی کرده است.

آشنایی با کادیلاک اسکالید 2021 اینکاس نسبتاً ضدگلوله!

اگرچه بسیاری از خانواده اقدام به خرید اسکالید خواهند کرد اما برخی افراد مشهور و خاص نیز این خودرو را به خاطر وضعیت خاصش انتخاب خواهند کرد. اینجاست که اینکاس نیز وارد میدان شده و بسته کاملی از تغییرات را ارائه خواهد کرد. این تغییرات باعث می‌شوند کادیلاک اسکالید دارای سطح حفاظت CEN 1063 BR 6 باشد.

آشنایی با کادیلاک اسکالید 2021 اینکاس نسبتاً ضدگلوله!

اینکاس به‌صورت استاندارد حفاظت بالستیک کامل را برای بخش سرنشینان و حفاظت مناسبی را برای ماژول کنترل باتری و سیستم‌های الکترونیکی ارائه می‌کند. این کمپانی همچنین سیستم تعلیق اسکالید را تقویت کرده و شیشه چندلایه مقاوم در برابر گلوله را روی این شاسی‌بلند نصب کرده است. اینکاس همچنین اقدام به نصب لولاهای درب تقویت شده و لاستیک‌های ران فلت روی قدبلند سطح بالای کادیلاک کرده است.

آشنایی با کادیلاک اسکالید 2021 اینکاس نسبتاً ضدگلوله!

افرادی که خواهان حفاظت بیشتری هستند می‌توانند پکیج زرهی وسیع‌تری را سفارش دهند که شامل ترمزهای هوی دیوتی، سیستم آتش‌خاموش‌کن، سیستم اینترکام/سیرن، چراغ‌های اضطراری و رینگ‌های هوی دیوتی است. صرف‌نظر از سطح حفاظتی انتخاب شده توسط مشتری، اسکالید ارتقا یافته توسط اینکاس می‌تواند در برابر مسلسل‌ها و انفجارهای ناشی از دو نارنجک دستی مقاومت کند.

اینکاس فعلاً هزینه پکیج‌های حفاظتی خود را اعلام نکرده اما قطعاً هزینه‌ای که صورت می‌گیرد ارزشش را دارد.

جدیدترین نسل کادیلاک اسکالید نسبت به نسل پیشین بهبودهای قابل‌توجهی داشته و از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی ۴۲۰ اسبی و نمونه ۳ لیتری توربودیزل سود می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس