تزئین پتوی عروس با ایده‌های خلاقانه


تزیین جهیزیه عروس یکی از رسم های قدیمی و بسیار زیبای ایرانی است و هر کسی بر اساس خلاقیت و امکاناتی که در دسترس دارد این کار به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. یکی از مهم ترین بخش های تزیین جهیزیه مربوط به چیدمان و تزیین کالای خواب از جمله تخت خواب، روتختی و … نوشته تزئین پتوی عروس با ایده‌های خلاقانه اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

تزئین پتوی عروس با ایده‌های خلاقانه

تزیین جهیزیه عروس یکی از رسم های قدیمی و بسیار زیبای ایرانی است و هر کسی بر اساس خلاقیت و امکاناتی که در دسترس دارد این کار به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. یکی از مهم ترین بخش های تزیین جهیزیه مربوط به چیدمان و تزیین کالای خواب از جمله تخت خواب، روتختی و تزیین پتو عروس می شود.

اگر به تصاویر تزیینات مختلف پتو و سایر ملزومات خواب که در جهیزیه قرار دارد دقت کنید، انواع و اقسام روش ها و ترفندهای خلاقانه را برای زیباتر شدن جهیزیه می بینید. برای مثال در تزیین پتو عروس، پتو را به شکل های مختلفی از جمله قو، گل، عروسک یا با استفاده از گل رز و روبان تزیین کرده اند. در ادامه این مطلب جدیدترین مدل تزیین پتو عروس را برای همه افرادی که این روزها مشغول تهیه و چیدمان جهیزیه هستند معرفی کنیم. اگر می خواهید جهازی زیبا و متفاوت بچینید از شما هم دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

تزیین پتو با مروارید، بهترین ایده تزیین پتو برای عروس

از گذشته های دور تا به حال مروارید نقش اساسی در تزیین وسایل خانه، کالای خواب و تا کالای حمام داشته است و افراد بسیاری هم با استفاده از مروارید به تزیین جهیزیه عروس از جمله رختخواب، پتو، روتختی، رومیزی، تابلوهای دکوری، کوسن ها و حتی مبلمان می پردازند. تزیین پتو عروس با مروارید هم یکی از جذاب ترین ایده ها برای زیباتر شدن ظاهر پتو و ملزومات خواب و جهیزیه است. شما هم می توانید با استفاده از مروارید به صورت رشته یا دانه دانه گوشه و کنار پتو را تزیین کنید و نمایی چشمگیر به سرویس خواب و پتو ببخشید.

از مروارید حتی می توانید برای تزیین روتختی گیپور عروس نیز استفاده کنید. روتختی گیپور یکی از پرطرفدارترین مدل های روتختی برای عروس و جهیزیه است. همچنین می‌تواند از مروارید در کنار گلبرگ های گل و شمع وارمر برای تزیین پتو و اتاق خواب عروس به شکلی رمانتیک و جذاب استفاده کنید. به یاد داشته باشید استفاده از عناصر تزیینی و دکوراتیو کاملا سلیقه است و هر فردی می تواند براساس سلیقه و خلاقیتی که دارد سبک و مدل چیدمان جهیزیه اش را انتخاب کند.

تزیین پتو به شکل پاپیون، جدیدترین تزیین پتو جهیزیه عروس

با یک نگاه کوچک به شیوه تزیین وسایلی که در خانه استفاده می شوند، متوجه می شویم در بیشتر تزیین ها از پاپیون استفاده شده است. پاپیون ظاهری ساده اما بسیار زیبا دارد که برای تزیین هر وسیله ای از جمله گل طبیعی یا مصنوعی، درب اتاق، کوسن، رختخواب و وسایل آشپزخانه در جهیزیه قابل استفاده است. شما هم می‌توانید از پاپیون برای تزیین پتو عروس استفاده کنید. اما یک راه دیگری نیز وجود دارد و آن تزیین پتو به شکل پاپیون است. برای این کار باید تو را به شکل یک گل و پاپیون بپیچید و با استفاده از نوار یا روبان های رنگی قسمت های مورد نظر را ببندید و محکم کنید.

تزیین پتو به شکل پاپیون ارتباط مستقیم با حجم و ضخامت پتو دارد. هرچه پتو نازک تر باشد خیلی راحت تر شکل پاپیون را به خودش می گیرد. برای تزیین جهیزیه عروس حتی می توان روتختی مخمل را به شکل پاپیون تزیین کنید. روتختی های مخمل معمولاً مانند پتوهای مخمل از پارچه های نرم و لطیف تولید شده اند. برای تزیین روتختی مخمل می توانید از مروارید یا پاپیون های به صورت جداگانه نیز کمک بگیرید.

تزئین پتوی عروس با ایده‌های خلاقانه

تزیین پتو عروس به شکل گل رز، جدید و پرطرفدار

وقتی بحث تزیین جهیزیه در میان باشد هرکسی ایده جذاب و جدیدی که به ذهنش می‌رسد یا در سایت ها و چیدمان جهیزیه دیگران دیده است پیشنهاد می‌کند. یکی از جدیدترین شیوه ها، تزیین پتو به شکل گل رز است که این روزها زیاد دیده می شود. به طور کل تزیین وسایل جهیزیه به شکل عناصر طبیعی ایده ای جذاب و چشم نواز است که هر کسی سعی می‌کند آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. برای تزیین پتو عروس به شکل گل رز باید از پتوهایی که ضخامت و وزن بسیار کمی دارند استفاده کنید. پتو را به خوبی تا کنید، دور هم بپیچید و بخشی از پتو برای ساقه و برگ ها باقی بگذارید. قسمت هایی که نیاز دارند به همدیگر متصل شوند را هم با استفاده از یک روبان رنگی که ترجیحا رنگ خود پتو باشد به هم وصل کنید.

در تهیه و تدارک جهیزیه نکته ای مهم تر از چیدمان و تزئین وجود دارد و آن خرید بهترین و با کیفیت ترین وسایل برای عروس است. سعی کنید برای جهیزیه بهترین مارک پتو، روتختی و حتی کالای حمام را بخرید. فرقی نمی کند بهترین مارک حوله تن پوش ترکیه یا ایرانی را بخرید؛ مهم این است با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در نظر دارید بهترین وسایل را که عمری طولانی و با دوام دارند برای عروس و دامادها از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

تزئین پتوی عروس با ایده‌های خلاقانه

خرید کالای جهیزیه عروس را از صفاهوم انجام دهید

در این مقاله درباره روش‌ های مختلف تزیین پتو عروس صحبت کردیم. حتما از این مدل ها در چیدمان جهیزیه استفاده کنید و با کمک خلاقیت فردی، منزل نوعروسان را به زیباترین شکل ممکن بچینید. برای خرید انواع ملزومات جهیزیه از کالای خواب، تا کالای حمام و منسوجات خانگی همین حالا وارد سایت صفاهوم به آدرس اینترنتی safahome.com و جهیزیه ای ارزان و باکیفیت بخرید. همچنین کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی آماده ارائه مشاوره رایگان درباره چیدمان جهیزیه از طریق شماره تلفن ۰۹۲۱۴۵۴۲۲۱۴ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط