بیماری عجیب ترسناک ترین مرد قدبلند هالیوود + عکس


بیماری عجیب ترسناک ترین مرد قدبلند هالیوود + عکس

بازیگری در هالیوود فعالیت می‌کند که شرایط نادر ژنتیکی، او را مناسب برای نقش‌های ترسناک کرده است

بازیگری در هالیوود فعالیت می‌کند که شرایط نادر ژنتیکی، او را مناسب برای نقش‌های ترسناک کرده است

بیماری خاویر بوتت، او را بهترین گزینه برای نقش‌ های ترسناک کرد!

به نقل از دِسان، خاویر بوتت با اندام کشیده و بلند، نقش شرور فیلم‌های ترسناکی از اسلندر من و آن تا مردگان متحرک و توطئه آمیز را بازی کرده است.

خاویر بوتت، ۴۱ ساله، یک بیماری ژنتیکی نادر دارد که باعث شده او پا‌های بسیار کشیده و انعطاف پذیری داشته باشد. او به لطف اندام خارق العاده اش در اسلندرمن نقش آفرینی کرده است.

بیماری عجیب ترسناک ترین مرد قدبلند هالیوود + عکس
ترسناکترین مرد قدبلند سینمای هالیوود

خاویر اسپانیایی ۴۱ ساله در سن شش سالگی به سندرم مارفان مبتلا شد. این باعث شد که قد او به حدود دومتر برسد؛ در حالی که فقط ۱۲۰ پوند ۵۴ کیلو وزن داشت.

به لطف شرایط نادر کودکی، خاویر نیازی به جلوه‌های رایانه‌ای برای شبیه سازی هیولا‌های وحشتناک بر روی صفحه نمایش ندارد. از آن زمان این هنرپیشه در هالیوود فعالیت چشمگیری داشته است، زیرا گریمور‌ها او را تبدیل به موجوداتی وحشتناک می‌کنند. او در نقش بیگانه بدنام، زنومورف، در فیلم «بیگانه: پیمان»، نقش کی من در فیلم «توطئه آمیز: آخرین کلید» و همچنین اسلندرمن و ماما بازی کرده است.

بیماری عجیب ترسناک ترین مرد قدبلند هالیوود + عکس
خاویر بوتت خاص ترین بازیگر سینما

خاویر همچنین یکی از موجودات ترسناک فیلم آن در سال گذشته و یک زامبی در مردگان متحرک بود. از دیگر نقش‌های مهم می‌توان به ایفای نقش در مومیایی، فیلم بازگشته، و اخیرا در نقش یک سرباز اشاره کرد که آریا استارک را در آخرین فصل بازی تاج و تخت دنبال می‌کند.

سندروم مارفان چیست

سندرم مارفان نه تنها هیکل بلندی را به او اعطا کرده بلکه انگشتان او را نیز تحت تأثیر قرار داده است. طول انگشتان بسیار بلندتر از حدمعمول بوده و توانایی انحراف و پیچش به روش‌های غیرمعمول را دارند. این انعطاف پذیری او را برای لحظات ترسناک فیلم مناسب می‌کند.

خاویر دوران کودکی خود را در یک شهر کوچک در شمال مادرید گذراند و در آنجا به داستان علمی و خارق العاده علاقه پیدا کرد.

وی به بی بی سی گفت: من یک بیماری به نام سندرم مارفان دارم. این بیماری‌ باعث می‌شود افراد لاغر، بلند قد و بسیار انعطاف پذیر باشند؛ بنابراین من تمام زندگی ام انعطاف پذیر بودم، تمام زندگی من ترفند‌های عجیب و غریب و چیز‌هایی دارد برای لذت بردن با دوستانم با استفاده از حرکات بسیار وحشتناک.

خاویر به عنوان مرد ترسناک در فیلم احضار ۲ حضور پیدا کرد.

او با اندام‌های لنگ و انگشتان بلند خود موفق شده است نقش های باورنکردنی هالیوود را رقم بزند. خاویر به عنوان هیولای خنک کننده ستون فقرات در ماما زیر تخت پنهان می‌شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی