مذاکرات سامپدوریا با پاتریک ویرا


مذاکرات سامپدوریا با پاتریک ویرا

سران سامپدوریا تماس هایی با پاتریک ویرا برای هدایت این تیم داشته اند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، کلودیو رانیری بعد از دو فصل حضور در سامپدوریا به همکاری با این تیم پایان داد تا سران تیم ایتالیایی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای این مربی کهنه کار باشند. گزینه اول سامپدوریا، فدریکو دیونیسی سرمربی امپولی بود و مذاکراتی نیز با این مربی انجام شد اما در نهایت توافقی صورت نگرفت چرا که سران امپولی تمایلی به جدایی مربی تیمشان نداشتند.

به همین خاطر شنیده می شود سران این باشگاه در تصمیمی غافل گیر کننده تصمیم به مذاکره با پاتریک ویرا، بازیکن سابق باشگاه های آرسنال و اینترگرفته اند. بنا به ادعای اسکای ایتالیا تماس های اولیه با این مربی انجام شده است و انتظار می رود در هفته آینده جلسه ای با این مربی داشته باشند تا اگر اتفاق خاصی پیش نیامد در فصل آینده شاهد حضور این مربی روی نیمکت تیم ایتالیایی باشیم.

با توجه به تجربه کم ویرا در دوران مربیگری، توجه سران سامپدوریا به این مربی اتفاقی عجیب محسوب می شود. پاتریک ویرا از زمان آویختن کفش هایش در دو باشگاه نیویورک سیتی و نیس مربیگری کرده است. ویرا سال گذشته بعد از دو فصل حضور در نیس از تیم فرانسوی جدا شد و در سال اخیر هدایت تیمی را عهده دار نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...