کتاب یادنامه 20 شهید شاخص بروجرد منتشر می‌شود


کتاب یادنامه 20 شهید شاخص بروجرد منتشر می‌شود

بروجرد - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب یادنامه 20 شهید شاخص این شهرستان با همکاری صندوق ایثارگران و معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منتشر می‌شود.

نادر ارجمندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کتاب یادنامه ۲۰ شهید شاخص بروجرد، که توسط جانباز بروجردی کاوه گودرزی جمع آوری شده با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چاپ شود.

وی اظهار داشت: این کتاب ارزشمند بعد از چاپ از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام ۶۸ شهید دانش آموز مدرسه امام حسن مجتبی(ع) بروجرد غرفه ای ویژه در موزه شهدای تهران در نظر گرفته شده است.

ارجمندی اضافه کرد: در بازدیدی که به همراه رییس بنیادشهید و امور ایثارگران و رییس هیات مدیره صندوق اشتغال ایثارگران از موزه شهدای تهران به عمل آمد، مقرر شد کلیه آثار تولید شده توسط هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد مربوط به ۶۸ شهید دانش آموز به منظور معرفی بیشتر این حادثه تلخ تاریخی به جامعه جهانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله پوستر، عکس، کتاب، مستند جهت محتوا بخشی به غرفه اختصاصی این شهدا در موزه شهدای تهران به نمایش گذاشته شود.

شهرستان بروجرد یک هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۲۹۰ تن دانش آموز و ۳۰ تن فرهنگی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان