قیمت فیدلیتی و زمان فروش آن اعلام شد


قیمت فیدلیتی و زمان فروش آن اعلام شد

نوشته قیمت فیدلیتی و زمان فروش آن اعلام شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

دقایقی پیش بود که با حضور مدیرعامل و معاون امور فروش و خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور در کنفرانسی آنلاین، مسائلی در رابطه با نوع عرضه محصول جدید فیدلیتی بیان شد.

ضرابیان به عنوان مدیرعامل شرکت بهمن موتور، در ابتدا با پاسخ به سوالات و پرسش‌های خبرنگاران، از برنامه‌ریزی تولید خودرو فیدلیتی با تیراژی در حدود 9200 دستگاه برای سال 1400 خبر داد. قیمت فیدلیتی و زمان فروش آن اعلام شدایشان هم‌چنین با بیان اینکه در سال آینده، شرکت بهمن موتور تیراژ تولید 12 الی 15 هزار دستگاهی را برنامه‌ریزی کرده، گفت که به مراتب تولید فیدلیتی در سال‌های آینده افزایش یافته و نسخه‌های فیس لیفت و بروز شده این خودرو هم به مرور زمان وارد بازار کشورمان خواهد شد.

میرمنصف نیز به عنوان معاون امور فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور، در ادامه باتوجه به پرسش خبرنگار پایگاه خبری چرخان مبنی بر عرضه فیدلیتی در چند تیپ، گفت که قرار است تا در ابتدا خودرو بهمن فیدلیتی با دو نسخه 5 و 7 صندلی عرضه شده و مشتریان محترم نیز در هنگام خرید خودرو می‌توانند از بین دو نوع رینگ 20 اینچی، یکی را انتخاب و خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند.

قیمت فیدلیتی

وی هم‌چنین در رابطه با قیمت گذاری خودرو مذکور هم گفت که فیدلیتی با قیمت زیر 700 میلیون تومان به فروش رسیده و زمان فروش اولیه هم هفته اول تیرماه 1400 خواهد بود. البته در این میان، شاید برایتان سوالی ایجاد شود که چرا قیمت فیدلیتی از دیگنیتی کمتر بوده و براساس رده قیمتی، در سطح پایین‌تری قرار میگرد؟!

براساس پاسخ مدیران شرکت بهمن موتور، باتوجه به خریداری پلت‌فرم و بیس خودرو فیدلیتی از برند مادر و همچنین درصد داخلی سازی بالا و هنگفت نسبت به دیگنیتی، قیمت فیدلیتی بسیار مناسب و پایین‌تر از دیگنیتی خواهد بود. میرمنصف هم‌چنین از بی‌رقیب بودن فیدلیتی براساس رده قیمتی که در آن حضور دارد، گفت و به امکانات بلند بالا این خودرو اشاره کرد. گارانتی هم برای این خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر بوده و یک سال یا 20 هزار کیلومتر نیز سرویس خدمات پس از فروش رایگان (احتمالا یک سرویس) برای فیدلیتی در نظر گرفته شده است.

اما در ادامه و باتوجه به سوال اصحاب رسانه، مدیرعامل این شرکت از امکان صادرات خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی باتوجه به اختصاصی بودن برند و نام این دو خودرو اشاره کرد. ضرابیان هم‌چنین به مشخصات فنی و رفاهی فیدلیتی اشاره کرده و گفت که فیدلیتی عرضه شده در تیپ پرایم، دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر بوده که مجهز به سیستم توربوشارژ است. این موتور با اتصال به سیستم انتقال قدرت 6 سرعته دوکلاچه، توانایی تولید 155 اسب بخار، قدرت و 230 نیوتن متر، گشتاور دارد.

همچنین این خودرو از امکاناتی نظیر صفحه نمایشگر 10.25 اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW)، رادار تشخیص نقاط کور (BSD)، سامانه کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC)، ترمز پارک برقی به همراه اتوهولد، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و جلو و… بهره می‌برد. ورود به داخل کابین فیدلیتی بدون کلید بوده و استارت خودرو نیز با دکمه انجام میشود. دوربین 360 درجه آن در زمان پارک خودرو تسلط کاملی به راننده می‌دهد. صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، رینگ 20 اینچ در دو طرح، سیستم تهویه مطبوع، سانروف پانوراما، جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال TFT، چراغ‌های LED، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق توسط پا و … از دیگر امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌شود.

در اواخر برنامه هم به درحال نصب بودن خطوط پرس شاپ G1 و G2 در خطوط تولیدی شرکت بهمن موتور اشاره و به روند جوش، رنگ و… اتاق خودرو اشاره شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی