جوکار رییس کمیسیون شوراها ماند


جوکار رییس کمیسیون شوراها ماند

تهران- ایرنا- محمد صالح جوکار و ولی اسماعیلی در اجلاسیه دوم هیات رییسه مجلس به عنوان روسای کمیسیون‌های شوراها و اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار پارلمانی ایرنا، اجلاسیه دوم انتخابات هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برگزار شد و محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک برای دومین سال ریاست کمیسیون امور داخلی و شوراها را برعهده گرفت.

همچنین حجت الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده رودسر و املش و محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه به ترتیب نواب اول و دوم کمیسیون امور داخلی و شوراها شدند و با رای اعضای این کمیسیون، رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و فاطمه مقصودی نماینده بروجرد دبیر اول و دبیر دوم شدند و مسوولیت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بر عهده روح‌اله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان قرار گرفت.

همچنیین اجلاسیه دوم انتخابات هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و ولی اسماعیلی به عنوان رییس، علی بابایی کارنامی نایب رییس اول، سید کریم حسینی به عنوان نایب رییس دوم برگزیده شدند.

همچنین خلیل بهروزی فر دبیر اول و حسین حاتمی به عنوان دبیر دوم و همچنین مجید انصاری به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403