عوامل اجرایی انتخابات در باشت 2 هزار نفر است


عوامل اجرایی انتخابات در باشت 2 هزار نفر است

گچساران - ایرنا - فرماندار باشت گفت: بیش از 2هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات امسال درحوزه انتخابیه این شهرستان مشارکت دارند.

سید مسعود حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی کامل عوامل اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم خبر داد و افزود: در این حوزه تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه های اجرایی و نظارتی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: ۴۴ داوطلب برای شرکت در انتخابات شورای شهرهای باشت و بوستان نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۹ نفر برای شورای اسلامی شهر باشت و ۱۵ داوطلب در شورای اسلامی شهر بوستان نام نویسی کرده اند.

حسینی ادامه داد: این تعداد داوطلبان بعد از تایید صلاحیت ها و انصراف هم اکنون ۳۹ نفر با هم در این شهرستان ها رقابت می کنند.

وی ابراز کرد: رای دهندگان در روز اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی برای هر کدام از این شهرها تنها می توانند اسامی پنج نامزد را قید کنند.

فرماندار باشت بر بستر سازی برای مشارکت حداکثری، افزایش رضایتمندی مردم و قانون مداری تاکید کرد و افزود: سلامت،امنیت،آرامش و حضور حداکثری مهمترین اولویت های برگزار کنندگان انتخابات خرداد امسال است.

حسینی از رسانه های ارتباط جمعی خواست همه تلاش خود را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات امسال بکار گیرند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم باشت در صحنه های سیاسی به ویژه انتخابات گفت: مردم در ۲۸ خرداد امسال بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان خواهند داد.

حسینی اظهار داشت: ۶۱ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده که از تعداد شعب اخذ رأی ۲۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

وی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات پیش رو ۴۰ شعبه برای بخش مرکزی و ۲۱ شعبه برای بخش بوستان در نظر گرفته شده است.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه شهرستان های باشت وگچساران ۱۵۰هزار نفرجمعیت دارد و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس