استفاده از ژل لیدوکائین در روابط زناشویی


دقت شود پیش از نزدیکی با صابون شستشو شود تا از بی حسی بیشتر آلت و واژن زن پیشگیری گردد.

استفاده از ژل لیدوکائین در روابط زناشوییشفاآنلاین>سلامت جنسی>طبق نظریه کارشناسان رابطه جنسی رابطه‌ منحصر به فردی است و برقراری درست این رابطه تاثیرات روحی و جسمی زیادی را برای شخص به همراه دارد.
به گزارش شفاآنلاین: به همین علت دقت به کیفیت برقراری این رابطه مسئله بسیار مهمی است. ژل تاخیری لیدوکائین یکی از محصولاتی است که برای افزایش کیفیت رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لیدوکائین به غیر از فوایدی که دارد، عوارضی هم دارد که شامل گیجی، ضعیف شدن تنفس، تشنج و افت فشارخون، سوزش، گزش، ورم یا حساسیت پوست به لمس، خارش و کهیر است.


استفاده از لیدوکائین در درمان زود انزالی
یکی از روش هایی که این اواخر بسیار مورد استفاده مردانی که زودانزالی دارند قرار می گیرد استفاده از داروهای بی حسی مثل اسپری تاخیری لیدوکائین مخصوص آقایان است.


به شکل های گوناگون مثل اسپری ، کرم ، ژل در بازار وجود دارند . این داروها با بلوک کردن هدایت عصبی مانع انتقال تحریک حسی از اعصاب قسمت آلت شده و در نتیجه هنگام رسیدن به انزال زیاد می شود . باید دقت کرد که استفاده از مواد بی حسی مانند شمشیر دو لبه است و استفاده زیاد و اشتباه از آنها می تواند هدایت عصبی را از آلت به طور کامل متوقف کند .


در نتیجه مرد نه تنها از نزدیکی هیچ حس لذتی نمی برد بلکه حتی امکان دارد برای مدت کوتاهی شهوت خود را نیز از دست بدهد و حتی نتواند نعوظ و عمل نزدیکی را انجام دهد! چنانچه از اسپری استفاده میکنید باید نوع مرغوب آنرا تهیه کنید.






بهترین قسمت برای استفاده از اسپری تاخیری قسمت زیر کلاهک آلت است . بهتر است بیست دقیقه پیش از نزدیکی یک یا دو پاف در این قسمت اسپری کنید . کم کم هر کس با توجه به حالت بدنی میتواند مقدار اسپری مناسب برای بدن خود را پیدا کند. شیوه استفاده از کرم ها و ژل های بی حسی نیز مثل اسپری است .


زمان استفاده از مواد بی حسی فراموش نکنید که حتما چند دقیقه پیش از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشویید یا اینکه از کاندوم استفاده کنید چون این مواد بسیار زود از راه مخاط واژن جذب شده و سبب بی حسی آن می شود در نتیجه شریک جنسی شما هیچ لذتی از آمیزش نمی برد و یا اینکه دیرتر ارضاء می شود و نتیجه برعکس خواهید گرفت .


در صورت استفاده از مواد بی حسی باید به وضعیت طرف مقابل هم دقت داشته باشید . برخی ها خوشحال از اینکه دیگر انزال زودرس ندارند ، مدت طولانی پشت سر هم نزدیکی کرده و سبب ضرر رساندن مخاط واژن و حس درد و ناراحتی در سمت مقابل میشوند .





داروهایی مانند لیدوکایین و یا اسپری های بی حسی دندان و غیره ... این داروها می تواند نتیجه بخش باشد و عارضه های خاصی نیز در کوتاه مدت ندارد. در حقیقت می تواند برای درمانهای کوتاه مدت به کار رود تا اضطراب شخص از بین برود. تاثیرات دراز مدت آن روی بیضه ها معلوم نیست و گزارش مثبت و منفی در این مورد وجود ندارد .


از طرفی امکان دارد که حتی در همان کوتاه مدت نیز برای برخی ها که حساسیت دارند ناراحتی های پوستی ایجاد کند . اسپری ها و کرم هایی البته کلا برای این کار ساخته شده است ولی آنها نیز همین موارد را دارند ضمن اینکه کمیاب و گران نیز هستند .


استفاده از اسپری برای برخی اشخاص که بیش از اندازه تحت تحریک باشند به علت مورد آموزش بدنی اشتباه که در مبحث انزال گفتم به طور کل می تواند حتی بی اثر نیز باشد! و بدتر اینکه شخص می بیند که به انزال رسیده و حال آلتش دیگر امکان نعوذ را نیز ندارد!!


استفاده از کرم های کاهش دهنده احساس سطحی قسمت دستگاه تناسلی مثل ژل لیدوکایین دو درصد توصیه شده است. دقت شود پیش از نزدیکی با صابون شستشو شود تا از بی حسی بیشتر آلت و واژن زن پیشگیری گردد.


لیدوکایین ماده ی خوبی برای بی حس کردن آلت می باشد و حدودا تا 30 دقیقه مانع انزال می شود برای مرد شاید خیلی عالی باشد اما برای زنان 30 دقیقه دخول و خروج آلت خسته کننده بوده و مطلوب نمی باشد و سبب نفرت از نزدیکی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی