محمد ربیعی: این تیم ملی قوی‌ ترین خط حمله یک دهه اخیر را دارد


محمد ربیعی: این تیم ملی قوی‌ ترین خط حمله یک دهه اخیر را دارد

محمد ربیعی می گوید تیم ملی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی با بحرین آشفته بود

محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان از خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان تمجید کرد.

به گزارش طرفداری، محمد ربیعی درباره پیروزی تیم ملی ایران برابر بحرین به تسنیم گفت:

برد شیرین و دلچسبی را در یک بازی حساس به دست آوردیم که این بسیار خوشحال‌کننده است. در 20 دقیقه ابتدایی بازی آشفته بودیم، ولی به مرور زمان اوضاع بهتر شد و در نیمه دوم با تعویض‌های خوب و ورود سامان قدوس به زمین شرایط فرق کرد. قدوس یک پل ارتباطی خوب بین عقب و جلوی زمین بود و با توجه به اینکه ما در نیمه دوم عمق دفاع بحرین را نشانه گرفته بودیم، تغییرات صورت گرفته توانست بازدهی مثبتی برای تیم ملی داشته باشد.

«سرعت تیمی ما هم در نیمه دوم بیشتر شد و در نیمه‌ای که کاملاً تیم برتر میدان بودیم سه گل به حریف زدیم.»، ربیعی با بیان این جمله در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد؟» تصریح کرد:

بله، ان‌شاءالله صعود خواهیم کرد. مسئله مهم این است که ابتدا از این گروه صعود کنیم و باید دید برای بازی آخر با عراق چه شرایطی برای تیم ملی رقم خواهد خورد، حتی شاید ما در بازی آخر با یک تساوی هم به دور بعد صعود کنیم.

ربیعی با تمجید از خط حمله تیم ملی ایران افزود:

بدون شک خط حمله تیم ملی قوی‌ترین خط حمله در یک دهه اخیر است و ما در این پُست در بین تیم‌های آسیایی هم سرآمد هستیم. خوشبختانه فوتبالیست‌های تیم ملی کیفیت بسیار خوبی دارند و وجود این بازیکنان دست کادر فنی را باز می‌گذارد تا از سیستم‌ها یا تاکتیک‌های متفاوت استفاده کنند.

سرمربی مس رفسنجان در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی و اینکه برخی همچنان نسبت به موفقیت تیم ملی با این مربی تردید دارند، افزود:

وقتی اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، برخی خرده گرفتند، ولی آن زمان هم نظر من این بود که رفتن به جام جهانی مهم است و باید از تیم ملی حمایت کنیم. الان هم همین حرف را می‌زنم و در حال حاضر صعود به جام جهانی مهم است. این صحبت‌ها مربوط به الان نیست و بعدها می‌توان در موردش صحبت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟