تصادف 2 دستگاه اتوبوس، کامیون و پراید در زنجان 8 مصدوم برجا گذاشت


تصادف 2 دستگاه اتوبوس، کامیون و پراید در زنجان 8 مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: تصادف میان سه دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سبک، علاوه بر وارد کردن خسارت مالی، هشت مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

سرهنگ مهدی میناخانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه رانندگی منجر به جرح و خسارت، در کیلومتر ۲۱ مسیر ارتباطی زنجان - بیجار و به علت انحراف به چپ یکی از این اتوبوس ها اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه تعدادی از مسافران این ۲ دستگاه اتوبوس به صورت سطحی مجروح شده بودند اظهار داشت: از میان هشت مصدوم اعزامی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان سه سرنشین خودروی پراید به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده بستری شده و پنج مصدوم دیگر نیز پس از اقدامات درمانی ترخیص شدند.

میناخانی با بیان اینکه خوشبختانه این سانحه رانندگی، تلفات جانی نداشت به رانندگان وسایط نقلیه توصیه کرد برای پیشگیری از وقوع تصادفات بهتر است به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت و توجه بیشتری داشته باشند چراکه کوچکترین غفلت و بی توجهی می تواند عواقب تلخ و ناخوشایندی در پی داشته باشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود نیز گفت: بر اثر وقوع این حادثه رانندگی، ۱۷ نفر مصدوم شدند که ۹ نفر از مصدومان در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند و هشت نفر از آنان نیز که شامل راننده کامیون، چهار سرنشین پراید و سه مسافر اتوبوس بودند پس از اقدامات پیش بیمارستانی به منظور ادامه درمان از سوی عوامل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

علی محمدی با بیان اینکه در این حادثه، عملیات رهاسازی چهار نفر از مصدومان، توسط تیم اعزامی از پایگاه امداد و نجات جاده ای پاپایی انجام گرفت، افزود: این حادثه رانندگی به دلیل انحراف به چپ راننده اتوبوس مسافری که با ۲۰ سرنشین از سمت زنجان به ایجرود در حرکت بود اتفاق افتاد و برخورد اتوبوس باعث شد تا کامیون کشنده واژگون شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر