چقدر با ساعت مچی کاترپیلار آشنا هستید؟


چقدر با ساعت مچی کاترپیلار آشنا هستید؟

گجت نیوز در این مقاله از ایران تایمر، میخواهیم شما را با فعالیت کاترپیلار در تولیدات ساعت مچی و قابلیت هایی که دارند آشنا کنیم. درسته که نام برند کاترپیلار را در صنعت ماشین‌های سنگین و ابزارآلات صنعتی بیشتر شنیده‌ایم، اما این برند برای گسترش فعالیتش و جهانی شدن نام کاترپیلار به عرصه‌های دیگر مانند: پوشاک، ساعت... نوشته چقدر با ساعت مچی...

در این مقاله از ایران تایمر، میخواهیم شما را با فعالیت کاترپیلار در تولیدات ساعت مچی و قابلیت هایی که دارند آشنا کنیم.

درسته که نام برند کاترپیلار را در صنعت ماشین‌های سنگین و ابزارآلات صنعتی بیشتر شنیده‌ایم، اما این برند برای گسترش فعالیتش و جهانی شدن نام کاترپیلار به عرصه‌های دیگر مانند: پوشاک، ساعت مچی، چمدان، کفش، تلفن همراه و یا حتی پنکه هم قدم گذاشته است.

آشنایی با کرم ابریشم یا همان برند کاترپیلار

کاترپیلار یک برند قدرتمند آمریکایی است که سالیان سال در تولیدات ماشین‌های سنگین و با دوام تجربه کسب کرد، اما امروزه در بسیاری از عرصه‌های مد و پوشاک نیز، ما نام این برند را می‌بینیم. کیفیت، دوام و نوآوری در فناوری شعاریست که این برند برای تولیدات محصولاتش به کار می‌برد.

جدا از حضور پر رنگ برند کت در تولیدات ماشین‌های سنگین، تقریبا از سال ۱۹۹۴ کاترپیلار حق تولید محصولات دیگر را با نام تجاری CAT به دست آورد مانند محصولاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم. اما اولین بار در اواخر دهه ۹۰ میلادی بود که مجوز تولید ساعت مچی تحت برند کاترپیلار صادر شد و اولین تولیدات این برند ساعت مچی مردانه اسپرت بود. به گفته خود کاترپیلار، از آنجایی که دقت و مقاومت از دو رکن اصلی تولیدات این برند هستند، ساعت مچی‌ها هم از این دو اصل خارج نشدند.

در سایت ایران تایمر، می‌توانید تنوع زیادی از ساعت مچی کاترپیلار اورجینال را با قیمت واقعی و ضمانت اصالت کالا مشاهده کنید.

طراحی و تولید ساعت مچی کاترپیلار

اولین حسی که یک ساعت مچی کاترپیلار به مخاطبش القا می‌کند، مقاومت و دوام بالایش است. معمولا جنس به کار رفته در ساعت‌های این برند از نوعی پلاستیک مرغوب و با کیفیت است که وزن ساعت‌های اسپرت را کم می‌کند.

اما در ساعت‌های نیمه کلاسیک، به رسم همیشه از استیل ضد حساسیت و یا بندهای چرمی استفاده می‌شود تا حس اسپرت بودن را ندهند.

طراحی‌هایی که در ساعت مچی کاترپیلار شاهد هستیم، اغلب از یک خط و رویه پیروی می‌کنند. بیشتر سبک اسپرت دارند و رنگ لوگو این برند (زرد و مشکی) در بیشتر ساعت‌ها استفاده می‌شود که البته طرفداران ساعت‌های کت نیز این ترکیب رنگ را به طیف رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

هر سال ساعت مچی زنانه و ساعت مچی مردانه با طراحی‌های جدید از برند کاترپیلار در دو رده کلاسیک و اسپرت به بازار عرضه می‌شود که با توجه به کیفیت بالای محصولات این برند، از قیمت معقول و مناسبی هم برخوردارند .

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان