معجزه میسلار واتر (محلول آرایش پاک کن) را به پوست خود هدیه دهید


میسلار واتر محصولی معجزه آسا برای پاک کردن آرایش صورت به حساب می آید. همانگونه که می دانید آرایش کردن های روزانه اگر به تمیز کردن های پایان روز ختم نشود؛ باعث خشکی پوست و آسیب به آن خواهد شد. آب میسلار از جمله پاک کننده های آرایش است که انقلابی عظیم در صنعت وسایل آرایشی ایجاد کرده است. استفاده روزانه از محصولات با کیفیت همچون میسلار واتر گارنیر...

معجزه میسلار واتر (محلول آرایش پاک کن) را به پوست خود هدیه دهید

معجزه میسلار واتر (محلول آرایش پاک کن) را به پوست خود هدیه دهید

میسلار واتر محصولی معجزه آسا برای پاک کردن آرایش صورت به حساب می آید. همانگونه که می دانید آرایش کردن های روزانه اگر به تمیز کردن های پایان روز ختم نشود؛ باعث خشکی پوست و آسیب به آن خواهد شد. آب میسلار از جمله پاک کننده های آرایش است که انقلابی عظیم در صنعت وسایل آرایشی ایجاد کرده است. استفاده روزانه از محصولات با کیفیت همچون میسلار واتر گارنیر علاوه بر پاک کردن مواد آرایشی ضد آب توانایی زدودن آلودگی ها و سبوم اضافی پوست و در نتیجه از بین بردن آکنه، کاهش التهابات پوستی، هیدراتاسیون، تقویت و تغذیه آن خواهد شد. ما در این مقاله به تعریف میسلار واتر و مزایای عمده استفاده از آن برای پوست می پردازیم و در ادامه به دلایل افزودن آب میسلار گارنیر به روال مراقبت پوست خود اشاره می کنیم. پس با ما همراه باشید.

میسلار واتر چیست؟

آب میسلار یک محصول مراقبت از پوست است که به پاکسازی و رفع آلودگی های پوست کمک می کند. یک محصول همه منظوره که مورد تایید متخصصان زیبایی و پوست قرار گرفته است. این محصول با ترکیباتی نظیر آب، مواد مرطوب کننده مانند گلیسیرین و سورفاکتانت های ملایم ساخته شده است.

مولکول های این سورفاکتانت های ملایم با میسل های (ریز گلوله های جاذب مولکول های چربی) معلق در آب ترکیب می شوند و نوعی ساختار شیمیایی کروی که به بیرون کشیدن کثیفی و چربی از پوست کمک می کنند، ایجاد می کنند. به علاوه، فاقد الکل، آهک و کلر است و می تواند باعث هیدراتاسیون پوست شود. در حالی که تحریک و التهاب را کاهش می دهد؛ پوست شما را نرم، لطیف و صاف نگه می دارد. ضمن پاکسازی عمیق سخت ترین مواد آرایشی، مانع از خشکی پوست نیز می شود.

مشاهده انواع پاک کننده آرایش صورت در لینک زیر:

https://www.zzzagros.com/product-category/مراقبت-پوست-و-مو/آرایش/

مزیت های عمده استفاده از میسلار واتر

معجزه میسلار واتر (محلول آرایش پاک کن) را به پوست خود هدیه دهید

معجزه میسلار واتر (محلول آرایش پاک کن) را به پوست خود هدیه دهیدبه مرطوب سازی پوستکمک می کند

در اکثر انواع آب میسلار ترکیبات مرطوب کننده ای مانند گلیسیرین وجود دارد که رطوبت را به طور موثرتری حفظ می کند. از این رو این محصول با بهبود عملکرد طبیعی پوست مانع تحریک آن و افزایش هیدراتاسیون و تسریع بهبود زخم ها می شود. سورفاکتانت های موجود در آن نیز رفتار ملایمی با پوست خشک خواهند داشت.

آلودگی و سبوم اضافی پوست را از بین می برد

این پاک کننده صورت برای از بین بردن آرایش، کثیفی و چربی پوست استفاده می شود. این به دلیل وجود میسل و گلیسیرین است که می تواند نفوذپذیری پوست شما را افزایش دهد و به مواد پاک کننده اجازه دهد تا به لایه های عمیق پوست برسد و در پاک سازی آلودگی و چربی برای تمیز نگه داشتن پوست بسیار موثرتر باشد.

برای انواع پوست مناسب است

آب میسلار به طرز باورنکردنی همه کاره است و تقریباً برای هر نوع پوستی مناسب است، مهم نیست که پوست شما خشک، چرب یا طبیعی است می توانید با خیال راحت به سراغ این محصول بروید. به ویژه برای افرادی که پوست حساسی دارند بسیار مناسب است چرا که حاوی موادی همچون صابون و الکل نیست که باعث تحریک و التهاب پوست شود.

به کنترل جوش و آکنه کمک می کند

آب میسلار می تواند به تمیز نگه داشتن پوست کمک کند، به ویژه برای کسانی که دارای آکنه، منافذ مسدود شده یا لکه های لجباز هستند. آکنه اغلب به دلیل مسدود شدن منافذ پوستی ایجاد می شود که ممکن است ملتهب شده و به جوش تبدیل شود. به طور کلی میسلار واتر توانایی از بین بردن آلودگی و چربی از منافذ باز پوست را داشته که در نتیجه از شفاف نگه داشتن منافذ و جوش های پوستی جلوگیری می کند.

قابل حمل بوده و کاربرد آسانی دارد

به دلیل مزایای عمده این محصولات و همه کاره بودن آن ها به ویژه در هنگام مسافرت استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست به حداقل خواهد رسید. همچنین در جاهایی که دسترسی به آب ندارید بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش شما خواهد بود. چرا که نیاز به آبکشی صورت پس از استفاده ندارند.

دلایل افزودن میسلار واتر گارنیر به روال مراقبتی پوست

با کمترین فشار آلودگی ها را به خود جذب می کند

معجزه میسلار واتر (محلول آرایش پاک کن) را به پوست خود هدیه دهیدمعجزه میسلار واتر (محلول آرایش پاک کن) را به پوست خود هدیه دهید

میسلار واتر گارنیه جایگاه برجسته ای در میان انواع مارک ها به خود اختصاص داده اند. مشهورترین و بارزترین ویژگی آب میسلار گارنیه این است که بقایایی مانند روغن، خاک و باقی مانده آرایش را که روی پوست ما جمع شده بدون اعمال فشار تمیز می کند. به لطف فرمول شبه آب خود، پس ماند های جمع شده در منافذ را مانند یک آهنربا بدون ایجاد حساسیت به پوست جذب می کند و پوست را عمیقا تمیز می کند.

باعث درخشش و براقیت پوست می شود

گلاب های میسلار واتر گارنیر ضمن تمیز کردن پوست درخشش بالایی به آن می بخشند. این محصولات با عصاره های گیاهی طبیعی تنها برای پاک کردن آرایش از پوست استفاده نمی شوند بلکه آلودگی ها و سبومی که سبب تیرگی، کدر و بی روح شدن پوست می شوند را نیز تمیز کرده و جلوه درخشان و براقی به آن هدیه می دهند.

مواد آرایش ضد آب را به راحتی پاک می کند

میسلار واترهای گارنیر دوفار برای آرایش های ضد آب نیز معجزه می کنند. این محصولات بدون نیاز به مالش و پاک کردن های چندین باره قادر به تمیز کردن آرایش های پوست صورت و چشم هستند. به دلیل محتویات غنی شده با روغن های اساسی همچون آرگان تمامی آرایش های با دوام و ضد آب را از بین می برند و سبب تقویت و تغذیه آن نیز می شوند. همچنین با وجود اینکه حاوی روغن است اما ایجاد چسبندگی و سنگینی روی پوست نخواهد کرد.

مراقبت ویژه از پوست اطراف چشم می کند

آب های میسلار تغذیه کننده دوفاز گارنیر مناسب پوست های حساس ناحیه چشم فرموله شده اند. ضمن تمیز کردن مواد آرایشی ضد آب همچون خط چشم و ریمل و عدم ریزش مژه ها مناسب افرادی است که از لنزهای تماسی استفاده می کنند. این محصولات با ترکیبات حاوی ذرات مایسل و عصاره های گیاهی رفتار ملایمی با چشم و پوست آن خواهند داشت. کافیست تکه پنبه ای را آغشته به میسلار نموده و بر روی چشم خود بگذارید تا شاهد معجزه آن باشید.

سخن آخر

از آنجایی که پاک کردن آرایش از مهمترین مراحل روال مراقبت از پوست محسوب می شود انتخاب و خرید محصولی معتبر و با کیفیت بسیار ضروری خواهد بود. انواع پاک کننده های آرایش همچون میسلار واتر ضمن زدون آلودگی ها و سبوم اضافی پوست و تمیز کردن انواع مواد آرایشی حتی نوع ضد آب یکی از بهترین گزینه ها در این راستا خواهد بود. ما برای خرید آب میسلار با کیفیت و از برند معتبر فروشگاه اینترنتی زز زاگرس را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه فروش وسایل آرایشی و بهداشتی اصل و اورجینال و با دارا بودن ضمانت اصالت و بازگشت کالا در 7 روز، اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده است. میسلار واتر گارنیر از جمله محصولاتی است که برای استفاده مشتریان در سایت اینترنتی این فروشگاه عرضه شده است. باید خاطر نشان شد که همه این محصولات اصل بوده و بدون واسطه و به طور مستقیم از تولید کننده اصل خریداری شده اند. رپورتاژ آگهی /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !