2 بازیکن گیتی پسند اصفهان، قرارداد خود را تمدید کردند


2 بازیکن گیتی پسند اصفهان، قرارداد خود را تمدید کردند

اصفهان-ایرنا- سپهر محمدی و علیرضا وفایی 2 بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: علیرضا وفایی که فصل گذشته در گیتی پسند بازی‌های تاثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشت سابقه حضور در تیم‌های مس سونگون، ارم کیش قم، تاسیسات دریایی، صبای قم و ماهان تندیس قم را داشته و همراه با تیم ملی فوتسال عنوان‌های متعدد بین‌المللی از جمله قهرمانی آسیا را بدست آورده است.

جواد شریف افزود: وفایی بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند برای فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱، قرارداد خود را تمدید کرد.

وی گفت: سپهر محمدی دروازه‌بان با اخلاق تیم ملی فوتسال نیز پس از مذاکره با مدیران گیتی پسند، قرارداد خود را برای فصل یاد شده با این باشگاه تمدید کرد.

محمدی دهمین سال حضور در گیتی پسند را تجربه خواهد کرد.

شریف تصریح کرد: از سوابق محمدی می‌توان به حضورش در باشگاه‌های فولاد ماهان و گازپروم روسیه یاد کرد، ضمن‌اینکه همراه با تیم ملی فوتسال به عنوان سومی جهان دست یافت و عنوان‌های متعددی را در کسب مقام قهرمانی آسیا و عرصه‌های بین‌المللی دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲،۱۳۹۳ ، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را بدست آورد.

این تیم همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری