کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)


کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟  کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ در اینبخش با ایده خرید کادو سالگرد ازدواج برای زوج های جوان آشنا میشویم. ایده های جذاب و خلاقانه می تواند بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد. خلاقیت در خرید کادو سالگرد نامزدی و ازدواج می تواند رابطه عاشقانه زوجین را هم قویتر کند. اگر نزدیک بـه سالگرد ازدواج تان هستید و می خواهید با...

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ در اینبخش با ایده خرید کادو سالگرد ازدواج برای زوج های جوان آشنا میشویم. ایده های جذاب و خلاقانه می تواند بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد. خلاقیت در خرید کادو سالگرد نامزدی و ازدواج می تواند رابطه عاشقانه زوجین را هم قویتر کند. اگر نزدیک بـه سالگرد ازدواج تان هستید و می خواهید با ایده های ناب و جدید آشنا شوید، تا آخر این مطلب با مـا همراه باشید.

بهترین ایده خرید کادو سالگرد ازدواج

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

شـما همسرتان را همیشه دوست دارید و از او حمایت می‌ کنید. آیا می‌دانستید کـه «عشق بـه مراقبت نیاز دارد؟». احتمالا همه ی مـا این جمله را شنیده‌ ایم. یکی از موثرترین راه‌های ابراز عشق، هدیه دادن اسـت. اهمیت انتخاب هدیه در سال روز ازدواج بیشتر میشود. لزومی ندارد کادو سالگرد ازدواج گران باشد. اما مفهومی و پراحساس بودن آن ضروریست. چـه هدیه‌ای می تواند برای سالگرد ازدواج مناسب باشد؟

آلبوم عکس سالگرد ازدواج

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

جشن ازدواج یکی از ارزشمندترین اتفاقات زندگی شـما بوده اسـت. پس سالگرد ازدواجتان رابا هدیه دادن یک مجله سالگرد ازدواج زیبا بـه همسرتان گرامی بدارید. شـما می توانید بهترین خاطرات زندگی مشترک خودرا از نخستین روز ازدواج تا بـه الآن را دراین مجله ثبت کنید. می توانید عکس‌های جالب و خاطره انگیز خودرا دریک سمت مجله چاپ کنید ودر سمت دیگر خاطره مربوط بـه آن عکس را شرح دهید.

گلدان و گیاه

امسال تصمیم بگیرید با هم دیگر حال و هوای خانه را عوض کنید. دراین صورت اضافه کردن چند گل و گیاه ایده خوبی اسـت. می توانید بودجه کادو سالگرد ازدواج امسال رابه خرید گیاهان اختصاص دهید. حتی میتوانید خودتان گلدان‌ها را آماده کنید. و بـه این ترتیب یک فعالیت دونفره و پرانرژی را رقم بزنید.

کوسن ست برای سالگرد ازدواج

انواع کوسن ست، ظروف و سایر لوازم خانه هم ایده جالبی هستند. مثلاً برای چاپ روی کوسن میتوانید از عکس دونفره استفاده کنید. اگر تمایل بـه چاپ عکس خودتان ندارید، چاپ اسم، چاپ تاریخ سالگرد و… نیز مرسوم هستند.

لباس ست برای سالگرد ازدواج

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

یک ست لباس خانگی، لباس بیرون، لباس ورزشی یا حتی کتانی انتخاب کنید. پوشیدن لباس‌های ست یک ایده جذاب برای زوج‌ها اسـت. در آخر چند عکس یادگاری هم با این لباس‌ها بگیرید.

ساعت یا دستبند ست

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

اینروزها انواع زیورآلات ست قابل سفارش هستند. شـما میتوانید با مشورت هم دیگر یک مدل ساعت، دستند، انگشتر و… را انتخاب کنید. و هردو رابه صورت ست خریداری و استفاده کنید.

کارت پستال و گل رز

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

همسر محبوب خودرا با دادن هدیه‌ای شامل یک کارت پستال زیبا و یک شاخه گل رز قرمز خوشحال کنید. کارت پستال بهترین شیوه برای انتقال عشق و احساس شـما بـه همسرتان اسـت. شـما می توانید پیام‌های عاشقانه و بهترین آرزوهای خودرا در کارت پستال بنویسید. چنین هدیه‌ای باعث دلگرمی همسرتان می شود.

مجسمه برنزی زن و شوهر

بـه‌عنوان هدیه سالگرد ازدواج می توانید یک مجسمه برنزی زن و شوهر در آغوش هم بـه همسرتان هدیه دهید. این هدیه دست ساز یک راه عالی برای انتقال عشق بـه معشوق اسـت. چنین مجسمه‌ای نشان دهنده قدرت صمیمیت، عشق و خوشبختی شماست. بنابر این یک کادو سالگرد ازدواج ایده‌آل و ماندگار درست مانند عشقتان اسـت.

کادوی سالگرد ازدواج برای شوهر

همانگونه کـه می دانید مردان بیشتر علاقمند بـه کادوهای کاربردی هستند. در انتخاب کادوی سالگرد ازدواج برای مرد، باید بـه این نکته توجه شود. اما یک ایده کوچک برای خاص کردن کادو هم وجوددارد. این کـه گوشه‌ای از هدیه، نام دونفرتان یا تاریخ سالگردتان را حک کنید « مثلاً گوشه کیف پول»

کراوات، گیره، دکمه سر آستین

کروات و اکسسوری مردانه انتخاب مناسبی برای کادو سالگرد ازدواج هستند. چون اولا چندان پرهزینه نیستند. و ثانیا هدایای شیک و جذابی بـه حساب می آیند.

هدفون، مموری و گجت‌ ها

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

فکر نمی‌کنم پسری را پیدا کنید کـه عاشق تکنولوژی نباشد! برای هدیه بـه مردان میتوانید یکی از گجت‌ها را خریداری کنید. هدفون‌ و مموری‌ها همیشه کاربردی هستند. از طرفی مچ بند هوشمند و تبلت نیز با کمی هزینه بیشتر قابل تهیه‌اند.

کیف پول مردانه برای سالگرد ازدواج

یک کیف چرم هم کاربردی و هم زیبا اسـت. برای کادوی سالگرد ازدواج میتوانید یک مدل کیف طبق سلیقه و نیاز همسرتان انتخاب کنید.

ماشین اصلاح صورت برای سالگرد ازدواج

خودرو اصلاح و ست بهداشتی هدایای کاربردی برای مردان هستند. البته خرید این هدایا برای سالگرد ازدواج چندان احساسی و معنادار نیست. توصیه می کنیم هدایای این‌چنینی را برای مناسبت‌هایی مثل تولد نگه دارید.

کادوی سالگرد ازدواج برای خانم ها

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

در خرید کادو برای زنان بیشتر از کاربرد، بـه احساسی بودن هدیه توجه کنید. در ادامه چند ایده مناسب برای کادو دخترانه معرفی می کنیم.

سبد گل و انواع رز

گل رز سمبل عشق و محبت اسـت. برای سالگرد ازدواج می توانید یک سبد یا دسته گل رز برای همسرتان سفارش دهید. اینروزها گل رزهای جادوان هم پرطرفدار هستند.

زیورآلات برای کادو سالگرد ازدواج

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

زیورآلات یک هدیه محبوب برای انواع مناسب‌ها اسـت. در سال روز ازدواج می توانید بـه همسرتان طلا هدیه دهید. برای تاثیر بیشتر، بهتر اسـت طلا سفارشی باشد. مثلاً حرف اول نام او، کلمه عشق یا سمبل قلب را انتخاب کنید.

آلبوم عکس خاطرات دونفره

این هدیه همسرتان را از اعماق قلب خوشحال میکند. چون بـه زیبایی تمام نشان می دهید مسیر عشقتان چقدر اهمیت دارد. کافی اسـت از نخستین‌ها و لحظات خاص دونفره‌تان عکس انتخاب کنید. حالا تمام این مجموعه عکس ها را روی یک فتوبوک چاپ کنید. در بعضی صفحات هم نوشته، تاریخ و لوکیشن آن عکس را ذکر کنید.

عطر و ادکلن برای سالگرد ازدواج

اگر سلیقه همسرتان را میدانید یک عطر معطر و برازنده برایش انتخاب کنید. مطمئن باشید از دریافت این هدیه خوشحال میشود.

ایده‌ برای سورپرایز سالگرد ازدواج

توصیه میکنیم علاوه بر هدیه، برنامه‌های متفاوتی دراین روز انجام دهید. چند ایده سورپرایزی و فعالیت دونفره رابا هم بخوانیم:

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

یک میز در رستوران‌ مورد علاقه‌تان رزرو کنید.

شام دونفره داشته باشید.

از قبل برای سفر دونفره برنامه ریزی کنید.

بـه آدرس محل کار همسرتان:

یک گل و یادداشت عاشقانه ارسال کنید.

با هم دیگر میز صبحانه دونفره بچینید.

شروع روز را درکنار هم باشید.

برنامه تماشای فیلم بگذارید.

یک فیلم عاشقانه را انتخاب کرده و تماشا کنید.

خاطرات آشنایی‌ تان را مرور کنید.

با بادکنک، گل و شمع خانه را تزئین کنید.

از ارسال پیام‌ های عاشقانه غافل نشوید.

در خانه برای همسرتان یادداشت عاشقانه قرار دهید.

ایده کادو سالگرد ازدواج دست ساز

دراین روز پیام‌های عاشقانه کوچک و شیرینی کـه در ابتدای آشنایی برای یک دیگر نوشته‌اید را دوباره بـه یاد همسرتان بیاورید. شـما می توانید پیام‌های عاشقانه خودرا درون یک بطری زیبا بـه همسرتان هدیه دهید و این‌گونه عشقتان رابه همسرتان ابراز کنید. یکی از رمانتیک‌ترین و جذاب‌ترین ودر عین حال ارزان‌ترین کادوهای سالگرد ازدواج، این هدیه خواهد بود.

بطری با نامه عاشقانه برای سالگرد ازدواج

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

همسر شـما هدیه‌ای کـه بـه دست خودتان طراحی شده باشد را بیشتر دوست خواهد داشت. شـما میتوانید یادداشت‌های کوچکی ایجاد کنید و تمام خاطرات و تجارب شیرین و دلپذیر و عکس‌های زیبای کوچکی کـه لبخند بر لب همسرتان می‌آورد را درون آن قرار دهید.

کوپن‌ های عشق برای سالگرد ازدواج

یکیدیگر از هدایای افسانه‌ای کـه شـما میتوانید بـه همسرتان بدهید کوپن‌های عشق اسـت. هر کوپن شامل یک چیز عاشقانه اسـت کـه شـما می خواهید با همسرتان ازآن لذت ببرید. بـه‌عنوان مثال، ” پیاده روی باهم”.

کادو برای سالگرد ازدواج چی بخریم؟ (ایده های جدید و جذاب)

وسایل مورد نیاز:

کاغذ رنگی

قیچی

خودکار

پانچ

روبان یا حلقه اتصال دهنده

مراحل درست کردن کوپن عشق

با استفاده از قیچی کاغذ رنگی رابه اندازه کوپن‌های کوچک برش بزنید. روی هر کارت یک پیام عاشقانه برای همسرتان بنویسید. گوشه همه ی کوپن‌ها رابا استفاده از پانچ سوراخ کنید. کوپن‌ها رابا استفاده از روبان یا حلقه بـه یک دیگر متصل کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل