زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دودکش 2 +تیزر


زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دودکش 2 +تیزر

سریال دودکش 2 قرار است پس از سریال زیرخاکی 2 از شبکه یک سیما پخش شود. ساعت پخش و تکرار این سریال را در ادامه بخوانید.

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دودکش 2 +تیزر

به گزارش راهبرد معاصر شبکه یک سیما با پخش تیزر سریال دودکش 2 اعلام کرد قرار است این سریال پس از پایان زیرخاکی 2 از شبکه یک پخش شود. با پخش تیرز مخاطبان سریال های تلویزیون این سوال را مطرح می‌کنند که سریال دودکش 2 کی پخش میشود. سریال دودکش 2 پس از پایان پخش زیرخاکی 2 هر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.تکرار آن هم حوالی ساعت 10:20 و 15:20 خواهد بود. این سریال همزمان با پخش در شبکه یک از شبکه تماشا هم پخش می شود. ساعت پخش سریال دودکش 2 در شبکه تماشا ساعت 24 و بازپخش آن ساعات 6 و 12 خواهد بود. در حال حاضر دودکش 1 از شبکه تماشا در حال پخش است.

تیزر سریال دودکش 2

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دودکش 2 +تیزر

جزئیات پخش سریال دودکش ۲ با پایان زیرخاکی

تلویزیون با پخش تیزری از «دودکش ۲» خبر پخش این مجموعه را پس از پایان «زیرخاکی» اعلام کرد. تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، در مقطعی با گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف و دوباره از سر گرفته شد. هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و (با هنرمندی) بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیرگذار هستند!».نخستین فصل این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ روی آنتن شبکه یک رفت. پخش سریال «دودکش» از سه شنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۲۲ در شبکه تماشا هم آغاز شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می شود.

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دودکش 2 +تیزر

بازیگران سریال دودکش 2

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و (با هنرمندی) بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال دودکش 2 +تیزر

خلاصه داستان سریال دودکش 2

در خلاصه داستان سریال «دودکش ۲» با اشاره به همان تکیه‌کلام‌ها آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی‌قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شوند که بی‌هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!».

برزو نیک نژاد در فصل اول سریال «دودکش»، به عنوان نویسنده و در فصل دوم کارگردان مجموعه است.هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی بازیگران فصل اول «دودکش» هستند که در فصل دوم نیز با تغییراتی به همراه بازیگران جدید حضور خواهند داشت.تصویربرداری این سریال تلویزیونی از بهمن ماه ۹۹ آغاز شد و اغلب سکانس‌های سریال در شمال شرقی تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری شده است. سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد. فصل دوم این سریال نیز قرار بود در ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن برود اما برای پخش در آن زمان آماده نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!