اولین سفر خارجی نایب رئیس فوتبال زنان/ دستاورد حضور موسوی در بلاروس چیست؟


اولین سفر خارجی نایب رئیس فوتبال زنان/ دستاورد حضور موسوی در بلاروس چیست؟

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال چند روز قبل همراه تیم ملی زنان به بلاروس سفر کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران خود را برای حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، آماده می‌کند. در این راستا ۱۶ خرداد تهران را به مقصد بلاروس ترک کرد تا در تورنمنت دوستانه این کشور شرکت کند و دیدارهایی تدارکاتی با تیم‌های بلاروس و ازبکستان انجام بدهد.

شهره موسوی، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال هم در این سفر تیم ملی را همراهی می‌کند. البته سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعزام موسوی همراه با تیم را اعلام نکرد اما روز گذشته خبری در مورد دیدار موسوی و کادر فنی تیم ملی با نایب رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس در امور زنان و نمایندگان سفارت ایران منتشر شد. در خبر فدراسیون آمده است که "اعضای کادر فنی به همراه رئیس کمیته امور زنان (موسوی) امروز جلسه ای در فدراسیون فوتبال بلاروس با نایب رئیس فدراسیون فوتبال زنان و نمایندگان سفارت ایران برگزار کردند. در این نشست در خصوص همکاری بیشتر فدراسیون‌ها حاضران در جلسه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد تیم ملی فوتبال بلاروس در مرداد ماه برای انجام دیدار تدارکاتی به ایران سفر کند. همچنین در حوزه تبادلات آموزشی مربیان نیز صحبت های اولیه انجام شد."

موسوی چند ماه است که به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال انتخاب شده و اولین سفر برون مرزی خود را همراه با اولین سفر تیم ملی بعد از دو سال تعطیلی انجام داده است. انجام مذاکرات فوتبالی بین کشورها و همکاری‌های مشترک قدمی مثبت در راه پیشرفت فوتبال زنان است و باید دید دستاورد موسوی از این سفر چه خواهد بود. آیا همانگونه که اعلام شده دیدار با بلاروس و تبادلات آموزشی مربیان انجام می‌شود و آیا این تنها دستاورد موسوی از سفر به بلاروس است؟

تمایل به سفرهای خارجی در دوره نایب رئیسی لیلا صوفی زاده باعث انتقاد به او شد و این سوال را مطرح کرد که چه ضرورتی برای حضور نایب رئیس زنان در کاروان اعزامی وجود دارد؟ بدون شک اگر سفر موسوی هم نتیجه مثبتی در پی نداشته باشد چنین انتقاداتی به او نیز وارد خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا