نخستین جشنواره تئاتر طنز در شهرستان ساوه برگزار می‌گردد


نخستین جشنواره تئاتر طنز در شهرستان ساوه برگزار می‌گردد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر طنز در این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد فضایی با نشاط مهمترین... ادامه مطلب نوشته نخستین جشنواره تئاتر طنز در شهرستان ساوه برگزار می‌گردد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر طنز در این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد فضایی با نشاط مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، «حسین محمودی‌فر» با اشاره به فراخوان جشنواره تئاتر طنز در سطح شهرستان، گفت: این جشنواره با همکاری دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ساوه مهرماه سال جاری پس از ایام محرم و صفر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را صیانت از حقوق شهروندی و ایجاد نشاط و شادابی در شرایط کنونی و شیوع ویروس منحوس کرونا عنوان کرد و ادامه داد: شادی و نشاط اجتماعی برای رشد و تعالی جامعه ضروری است و نشاط کم سبب می‌شود جامعه از پویایی به جامعه‌ای خشن تبدیل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: یکی از روش‌های ایجاد نشاط، بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها است که در راستای بازتولید «امیدواری اجتماعی» نیز نقش موثری در ایجاد نشاط خواهد داشت و از آنجایی که هنر نمایش به عنوان یک رسانه شناخته می‌شود، می‌توان با استفاده از ظرفیت هنرمندان گام بلندی در جهت ایجاد نشاط اجتماعی برداشت.

محمودی فر افزود: محورهای نخستین جشنواره تئاتر طنز شهرستان ساوه کارکرد طنز در آثار دفاع مقدس، توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی، توجه به طنز در ادبیات و فرهنگ فولکلور و ویروس کرونا است.

وی عنوان کرد: در راستای حمایت از گروه‌های برگزیده نیز جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا ۲۰ تیرماه امسال اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام