کاری بزرگ در شهر کوچک ملاثانی


کاری بزرگ در شهر کوچک ملاثانی

سرپرست هیات هندبال باوی گفت: اولین خوابگاه اختصاصی هندبال کشور در شهرستان باوی در آستانه افتتاح است که کاری بزرگ در شهر کوچک ملاثانی محسوب می شود.

حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیات هندبال شهرستان باوی با بی‌مهری مسئولان شهرستان و استان، ساخت بزرگ‌ترین و مجهزترین خوابگاه ورزش استان را از سه سال پیش در سکوت، بدون تبلیغات و بدون ردیف بودجه و البته با پشتوانه دعای خیر مردم شروع کرد.

وی بیان کرد: در روزهای آغازین کار، مسئولان ناتوان و ناکار آمد، این کارمان را مورد تمسخر قرار می‌دادند ولی امروز باید بگویم که این خوابگاه که متعلق به کل ورزش شهرستان باوی و هیات مردمی هندبال باوی است، در آستانه افتتاح است.

سرپرست هیات هندبال باوی عنوان کرد: با این خوابگاه برای ورزش هندبال باوی، افتخار خدمت به جامعه ورزش را خواهیم داشت زیرا اولین خوابگاه اختصاصی هندبال استان و کشور در آستانه افتتاح است تا ان شاءالله بتوانیم خدماتی ارزنده به هندبال خوزستان و کشور ارائه دهیم.

وی گفت: این خوابگاه دارای ۱۴ اتاق اقامت، سالن جلسات، آشپزخانه، سالن غذاخوری و کافی شاپ است. همچنین برای احداث این مجتمع، حتی یک ریال هم از دولت دریافت نکردیم و تا به حال مبلغ ۱۸ میلیارد ریال هزینه ساخت آن شده است که جا دارد از آقای کجبافی رییس هیات هندبال خوزستان که با بازدیدهای مکرر از کار، همیشه باعث دلگرمی ما بودند و رییس فدراسیون هندبال قدردانی کنم.

حمیدی با بیان این که ساخت این خوابگاه کاری بزرگ در شهر کوچک ملاثانی است، افزود: باتوجه به این که برای اولین بار است که هندبال کشور صاحب چنین خوابگاهی می‌شود، انتظار داریم به اندازه کارمان به ما اهمیت دهند و این کار بزرگ را بی اهمیت جلوه ندهند تا کارهای باقی مانده برای تکمیل این خوابگاه نیز به پایان برسد که این مهم نیز مستلزم حضور و پیگیری ریییس فدراسیون در خوزستان و شهر باوی است تا بتوانیم در نیمه اول سال جاری شاهد افتتاح این خوابگاه باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان