هشدارهای برقی تبلیغات انتخاباتی در قم


هشدارهای برقی تبلیغات انتخاباتی در قم

قم- ایرنا- شرکت توزیع نیروی برق قم در اطلاعیه‌ای با ارائه هشدارها در خصوص تبلیغات انتخاباتی، از کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی انتخابات درخواست کرد: از نصب هرگونه سازه تبلیغاتی بر روی تاسیسات و شبکه‌های برق به علت مخاطرات جانی و احتمال سقوط پایه‌های برق و خسارت به اموال دولت و مردم جدا خودداری نمایند.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با عنایت به برگزاری انتخابات ٢٨ خردادماه سال جاری و نظر به اینکه کاندیداهای محترم به شیوه‌های مختلف اقدام به انجام تبلیغات می‌نمایند، لذا به‌منظور حفظ ایمنی رعایت حریم شبکه‌های توزیع برق و پیشگیری از وقوع حوادث جانی و مالی همشهریان محترم خواهشمند است ستادهای تبلیغاتی نامزدها در مراقبت و انجام تبلیغات محیطی موارد زیر که مرتبط با فعالیت شرکت توزیع برق استان قم می‌باشد را رعایت کنند.

در این اطلاعیه افزوده شده است: نصب هرگونه بنر، تابلوهای تبلیغاتی، پوستر و عکس بر روی تجهیزات مربوط به شرکت توزیع برق قم در سطح استان اعم از پایه‌های بتونی، چوبی و فلزی روشنایی معابر و تابلوهای برق توزیع هوایی و زمینی، کابل‌ها و سیم‌های هوایی، به هر شکل و هر نوع ممنوع می‌باشد.

در این اطلاعیه با تاکید بر این‌که صعود و فرود از پایه‌های فوق‌الذکر به هر طریق و هر علت توسط افراد ناشناس و عوامل اجرای تبلیغات ممنوع می‌باشد، اضافه شده است: نوشتن جملات تبلیغاتی بر روی در پست‌های زمینی و در تابلوهای برق و تجهیزات شبکه در سطح شهر و روستا ممنوع می‌باشد.

این اطلاعیه ادامه یافته است: در نصب بنرهای تبلیغاتی رعایت حداقل فاصله پنج متر از شبکه‌های توزیع الزامی است و در نصب داربست‌های فلزی که در جوار پست‌ها و تابلوهای برق قرار می‌گیرند، باید به‌گونه‌ای باشند که امکان تردد پرسنل اجرایی این شرکت و باز شدن در تابلوها و پست‌ها را مسدود نکنند.

این اطلاعیه حاکی است: با توجه به امکان وزش باد شدید، نصب پوسترها و بنرها می‌باید متناسب با ابعاد آن‌ها با استحکام لازم مهار شوند، به‌طوری‌که در اثر وزش باد این بنرهای تبلیغاتی بر روی شبکه پرتاب نشده و منجر به بروز حوادث و خاموشی و قطع برق نشوند.

در این اطلاعیه آمده است: در ضمن کارشناسان ایمنی این شرکت آمادگی لازم برای شرکت در جلسه توجیهی کاندیداهای محترم برای رعایت ایمنی و حریم شبکه‌های برق را دارد که در صورت صلاحدید در جلسه مذکور شرکت خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو