سیاه‌نمایی در مناظرات موجب ناامیدی مردم از نظام می‌شود


سیاه‌نمایی در مناظرات موجب ناامیدی مردم از نظام می‌شود

رشت - ایرنا - معاون امور پارلمانی رئیس جمهوری بابیان اینکه انتخابات یکی از مولفه‌های قدرت محسوب می شود، گفت: برگزاری انتخابات یک رویداد مهم در کشور است و سیاه‌نمایی در مناظرات موجب ناامیدی مردم از نظام می‌شود.

به گزارش ایرنا ، حسینعلی امیری عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی شهرستان صومعه سرا استان گیلان بااشاره به اینکه مشارکت پرشور مردم برگ سبز زرینی دیگر در تاریخ کشور ثبت خواهد کرد، افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای نه تنها ارتقای امنیت ملی کشور را به دنبال خواهد داشت، بلکه موجب سبب نا امیدی دشمنان می شود.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه انصاف یکی از آموزه های اسلامی است، افزود: نامزدها باید دیدگاه و برنامه‌های خود را بیان کنند و از سیاه نمایی پرهیز نمایند.

معاون امور پارلمانی رئیس جمهور سیاه نمایی دستاوردهای دولت را برای نظام اسلامی ناپسند دانست و تاکید کرد: این مسئله باعث ناامیدی مردم از صندوق های رای و همچنین نظام خواهد شد.

امیری در ادامه با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات باید اولویت همه نامزدهای انتخاباتی باشد اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی برای جلب نظر مردم برنامه های خودرا ارائه دهند زیرا مردم ایران بسیار هوشیار بوده و مشکلات را به خوبی درک می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !