دشمن حساب رای تک‌تک مردم ایران اسلامی را دارد


دشمن حساب رای تک‌تک مردم ایران اسلامی را دارد

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با تأکید بر اینکه دشمن حساب رای تک‌تک مردم ایران اسلامی را دارد، گفت: انقلاب اسلامی تمام محاسبات آمریکا و یهود را بهم زده است و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی که می‌گفت ایران حرم است اگر دور این حرم خالی بماند، دشمن جرات جسارت پیدا خواهد کرد.

حسین یکتا ۲۰ خردادماه در جمع مردم شهرکرد با اشاره به قیام ۱۵ خردادماه و رخداد انقلاب اسلامی در آن دوران، اظهار کرد: این قیام مقدمه قیام آخرالزمان است، در آن قیام قطعا کار برای مستکبران تمام خواهد شد، در زمان قیام ۱۵ خردادماه سال 1342 امام خمینی(ره) فرمودند سربازان من در قنداق هستند، بعدها دیدیم که متولدان سال ۴۲ در شب‌های کربلای پنج غوغا کردند، ایشان به‌صورت مداوم عنوان می‌کردند ما بارها در جریان انقلاب اسلامی توسط امام زمان(عج) هدایت شده‌ایم، بدان معنا که این انقلاب امام زمانی است.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار انقلاب اسلامی را مقدمه نور ظهور خواند و توضیح داد: دشمنان که بر روی این سرزمین و منابع و معادن آن حساب باز کرده بودند، منافع خود را در خطر دیدند، زیرا این سرزمین در اختیار هیاتی‌ها و مذهبی‌ها و در یک کلام، مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش کردند در مناطق گوناگون اعم از سیستان و بلوچستان، کردستان، ترکمنستان و ... جنگ‌افروزی کنند، اما وقتی نتیجه‌ای حاصل نشد همه دنیا را به‌خط کرده و جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی را آغاز کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ هشت ساله ایران با عراق، جنگ با همه دنیا بود، تصریح کرد: در جریان دفاع مقدس، ایران از ۱۸ کشور جهان اسیر به اسارت گرفت و آزاد کرد، تمامی عرب، لوجستیک اروپا، تجهیزات نظامی آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی درگیر این جنگ بودند.

یکتا شروع جنگ را شروع جبر و اختیار در حضور یا عدم حضور در جبهه دانست و گفت: در آن زمان همان جوانانی که در خرداد ۴۲ در قنداق بودند شناسنامه به دست برای اعزام به جبهه صف می‌کشیدند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار خطاب به رای اولی‌ها، بیان کرد: اگر در زمان جنگ ستون گردان‌های اعزام به جبهه‌ها صف به صف می‌شد امروز نیز صف‌های ما نیاز به «بنیان مرصوص» دارند؛ در آن دوران نیز دو صدا وجود داشت و مدام این شبهه مطرح می‌شد که چرا باید به جبهه برویم و امروز نیز همین سخن وجود دارد که چرا باید رای بدهیم؟

وی تأکید کرد: اگر بعد از کربلای چهار رشادت‌های رزمندگان اسلام در کربلای پنج ادامه پیدا نمی‌کرد به دیوارهای بصره نزدیک نمی‌شدیم و قطعنامه ۵۹۸ به دشمن تحمیل نمی‌شد.

یکتا با اشاره به اینکه همه با یک نگاه وارد جبهه‌ می‌شدیم، گفت: نگاهمان این بود که دشمن حمله کرده و دفاع واجب است زیرا امام(ره) فرمودند، جزایر مجنون باید حفظ شود، بنابراین یک امانت دست ماست و باید آن‌ را حفظ کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بیان کرد: امروز علاوه بر نامزدهای انتخابات، مردم نامزد امتحانات هستند، آن‌ها آزمون انتخابات را در پیش دارند و کسانی در این آزمون حائز نمره می‌شوند که در آن حاضر باشند و اگر انتخاب اصلح را داشته باشند نمره خوب را کسب خواهند کرد.

وی حضور را لازمه ظهور دانست و توضیح داد: در دورانی از انقلاب، حضور با شناسنامه در صف‌های اعزام و یا در خاکریزها و جبهه معنا پیدا می‌کرد و امروز رهبری آحاد مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنند، شهدا معرفت به مأموریت داشتند و درست انتخاب کردند و دست ما را نیز گرفتند و راه را نشانمان دادند، امروز نیز وظیفه تک‌تک ما است که دست دیگران را بگیریم و پای صندوق‌ها حاضر باشیم و رای را نه درون صندوق که در دست حاج قاسم بگذاریم.

یکتا لازمه عاشق دولت کریمه بودن را غایب نبودن دانست و توضیح داد: کسی که پای کار دین خداست، قدم‌هایش سست نمی‌شود و انتخابات به بیان مقام معظم رهبری «لیلة القدر نظام اسلامی» است، حجم آتش شبهه و حرف و حدیث به اندازه‌ای زیاد است که دل جوانان را خالی می‌کنند. در این شب قدر انقلاب اسلامی باید احیا گرفت و سرنوشت ما نوشته می‌شود و همه باید پای کار بیایند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با تأکید بر اینکه دشمن حساب رای تک‌تک ما را دارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی تمام محاسبات آمریکا و یهود را بهم زده است و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی که می‌گفت ایران حرم است اگر دور این حرم خالی بماند، دشمن جرات جسارت پیدا خواهد کرد، اینجاست که میزان افرادی که پای کار می‌آیند، سرمایه اجتماعی هستند و دشمن آن‌ را رصد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت‌المقدس رسید، توضیح داد: دشمن از حاج قاسم نگذشت و می‌داند حضور و نفوذ ایران در منطقه،هند، پاکستان، افغانستان و آمریکای جنوبی و... چقدر موثر است، همچنین آن‌ها زینبیون و علویون و حزب‌الله و ... را به‌خوبی می‌شناسند.

یکتا تلاش دشمن برای رای ندادن را به منزله خالی کردن حرم دانست و تصریح کرد: این انتخابات نخستین انتخابات پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در آن بر تحول و دولت جوان انقلابی تاکید دارند؛ بنابراین باید وسط میدان بیاییم.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن می‌داند ایران در حوزه‌های گوناگون به چه پیشرفت‌هایی دست پیدا کرده است، گفت: دشمن می‌داند اگر همه ملت دست به دست هم بدهیم و پای کار بایستیم قدرت تحریم دنیا را داریم، دشمن می‌داند که خداوند متعال به برکت اهل‌بیت(ع) جایگاه متعالی را برای ملت ایران در نظر گرفته است، لذا تلاش می‌کند دل جوانان را خالی کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کارخانه انسان‌سازی است، گفت: آرزو داریم که یک انسان واقعی و اصلح در این انتخابات انتخاب شود، فردی که مطیع امر ولایت و مرد میدان باشد و برای خدا کار کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی