خرید بلیط هواپیما به اهواز با ارزانترین قیمت


خرید بلیط هواپیما به اهواز با ارزانترین قیمت

اهواز یکی از شهرهای گردشگری محبوب جنوب است. پرواز اهواز از کیش پرواز نسبتاً پر ترددی به شمار می‌رود. در این مطلب بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اهواز با قیمت مناسب را بیان و با یکی از سامانه‌های تهیه بلیط هواپیما اهواز و رزرو هتل اهواز با کمترین قیمت ممکن آشنا می‌شویم. بلیط هواپیما اهواز […]

اهواز یکی از شهرهای گردشگری محبوب جنوب است. پرواز اهواز از کیش پرواز نسبتاً پر ترددی به شمار می‌رود. در این مطلب بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اهواز با قیمت مناسب را بیان و با یکی از سامانه‌های تهیه بلیط هواپیما اهواز و رزرو هتل اهواز با کمترین قیمت ممکن آشنا می‌شویم.

بلیط هواپیما اهواز

پرواز اهواز از کیش روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۹ تا ساعت ۴۰:۲۱ در دو الی سه نوبت انجام می‌شود

فرودگاه بین‌المللی کیش سالانه محل فرود و پرواز بیش از ۲۳ هزار پرواز و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر است. جاذبه‌های گردشگری متنوع کیش باعث رونق هر چه بیشتر این فرودگاه شده است.

همچنین یکی از مسیرهای پرتردد به فرودگاه اهواز از تهران است که کاربران رادار می‌توانند به سادگی از بین فروشندگان مختلف بلیط هواپیما تهران اهواز خود را خریداری کنند.

پروازهای فرودگاه کیش علاوه بر اهواز و تهران به مقصد شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، تبریز، بوشهر، بندرعباس، ماهشهر جزیره سیری، اراک، کاشان، رشت، ساری، گرگان، تبریز و کرمان نیز انجام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی اهواز که با نام فرودگاه بین‌المللی قاسم سلیمانی نیز شناخته می‌شود، روزانه ۲۰ تا ۳۰ پرواز و سالانه بیش از ۲۳هزار پرواز دارد و از بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ مسافر در سال نیز میزبانی می‌کند.

این فرودگاه هر روز به شهرهای تهران اصفهان شیراز و مشهد پرواز دارد و برنامه پروازهای آن به سایر شهرها به شرح زیر است:

بندرعباس روزهای یکشنبه سه‌شنبه و جمعه کیش روزهای سه‌شنبه و جمعه یزد روزهای شنبه و پنجشنبه رشت و ساری روزهای یکشنبه سه‌شنبه چهارشنبه و جمعه تبریز کرمان روزهای یکشنبه سه‌شنبه و پنجشنبه عسلویه و جزیره خارک روزهای یکشنبه رامسر روزهای دوشنبه و پنجشنبه کرج روزهای سه‌شنبه دوشنبه و چهارشنبه

چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز اهواز از کیش را دارند؟

تنها هواپیماهای شرکت هواپیمایی زاگرس در این مسیر پرواز می‌کند و انتخاب دیگری ندارید. از دیگر شرکت‌های هواپیمایی دارای پروازهای اهواز می‌توان به شرکت‌های هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، ایران ایر وارش، قشم ایر، کیش ایر و تابان اشاره کرد.

چه زمانی بلیط هواپیما اهواز را ارزان بخریم؟

فصل بهار و تعطیلات نوروز فصل پیک سفر و افزایش تقاضا برای سفر به اهواز هستند (به‌خصوص تعطیلات نوروز) و این افزایش تقاضا منجر به افزایش چشمگیر در قیمت بلیط هواپیما این شهر نیز می‌شود.

خرید بلیط هواپیما به اهواز با ارزانترین قیمت

از اواخر خردادماه هوای اهواز شروع به گرم شدن می‌کند و در مردادماه گرما به اوج خود می‌رسد؛ با شروع فصل پاییز بارش‌های این شهر آغاز می‌شود و در زمستان به اوج خود می‌رسد. بارش باران در زمستان‌ها در این شهر به‌قدری زیاد است که گاهی اوقات باعث آب‌گرفتگی می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت اواخر پاییز و زمستان زمان low season سفر به اهواز و

فصل‌های کم تقاضا برای سفر به این شهر هستند. کاهش تقاضا براس سفر به اهواز در این دو فصل باعث کاهش قیمت بلیط اهواز نیز می شود؛ بنابراین تابستان ها و زمستان‌ها زمان کاملاً مناسبی برای خرید بلیط هواپیما اهواز با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند.

بلیط‌های لحظه آخری اهواز که گاهی اوقات آن‌ها نسبت به بلیط‌های معمولی در چند روز قبل از پرواز به میزان چشم‌گیری ارزان‌ترهستند، برای افرادی که قصد خرید بلیط این شهر با قیمت کاملاً مناسب را دارند، گزینه‌های مناسبی هستند. بلیط‌های لحظه آخری که معمولاً تنها در برخی از مواقع و تنها در ساعات پایانی مانده به پرواز به‌صورت کاملاً محدود و فوری عرضه می‌شوند تنها زمانی فروخته می‌شوند که یا ظرفیت هواپیما در واپسین ساعات مانده به پرواز تکمیل نشده باشد یا تقاضای زیادی برای سفر به اهواز وجود نداشته باشد؛ البته بلیط‌های لحظه آخری تنها زمانی برای شما مناسب هستند که در هر ساعت و زمانی کاملاً آماده راهی شدن به اهواز باشید و روز و ساعت پرواز برای‌تان اهمیت نداشته باشد. در ضمن در هنگام خرید بلیط‌های لحظه آخری انتخاب زمان بلیط و شرکت هواپیمایی امکان‌پذیرنیست.

بلیط های مربوط به ساعات عصر و پایانی شب نیز در اغلب اوقات نسبت به سایر بلیط‌ها ارزان‌تر هستند. پروازهای وسط هفته هم در ایامی غیر از ایام پیک سفر قیمت مناسبی دارند.

خرید بلیط هواپیما به اهواز با ارزانترین قیمت

خرید بلیط هواپیما اهواز و رزرو هتل اهواز با رادار۳۶۱

رادار۳۶۱ موتور جستجوی قدرتمندی برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین قیمت ممکن است. رادار پس از تعیین شدن مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز، فهرستی از پروازهای مسیر موردنظر را با حداقل قیمت ممکن نمایش می‌دهد و شما می‌توانید با کلیک روی هر پرواز فروشندگان مختلف آن را مشاهده کنید. برای اینکه بلیط موردنظرتان را آسان‌تر پیدا کنید، می‌توانید از قابلیت مرتب کردن پروازها ارزان‌ترین قیمت، بهترین زمان به زمان کنونی، پیشنهاد رادار و کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز و یا فیلتر کردن پروازها بر اساس محدوده زمانی ساعات پرواز، نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی استفاده کنید. در ضمن می‌توانید با کلیک روی گزینه جزئیات پرواز در زیر هر پرواز مدت‌زمان پرواز و نوع هواپیمای آن را مشاهده کنید. رادار ارزان‌ترین بلیط مسیر موردنظر را در روزهای مختلف هفته نیز به شما نمایش می‌دهد.

خرید بلیط هواپیما به اهواز با ارزانترین قیمت

برای رزرو هتل اهواز و رزرو هتل در سایر شهرها باید شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج و در صورت تمایل ظرفیت اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید تا رادار فهرستی از هتل‌های شهرهای

مقصد را با حداقل قیمت ممکن برای هر هتل و اسامی سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو آن هتل را نمایش دهد. در صورت تمایل می‌توانید هتل‌ها را بر اساس پیشنهاد رادار، بالاترین امتیاز، بیشترین نظرات و کمترین قیمت مرتب کنید.

در ضمن رادار امکان فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس هزینه، تعداد ستاره‌ها، امتیاز و امکانات آن‌ها را نیز فراهم کرده است. در قسمت هزینه، محدوده قیمتی اتاق‌های هتل‌ها بر اساس ظرفیت اتاق‌ها به‌ازاری هر شب اقامت یا مدت‌زمان تعیین‌شده توسط شما نمایش داده شده است و می‌توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید.

شما می‌توانید هتل‌ها را بر اساس برخورداری از ویژگی‌های خاص که آن‌ها را از سایر هتل‌ها متمایز می‌کند، نیز فیلتر کنید. مثلاً می‌توان هتل‌های اهواز با بر اساس سنتی بودن آن‌ها یا قرار داشتن آن‌ها در محدوده بافت تاریخی شهر فیلتر کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص رادار نمایش ارزان‌ترین هتل‌های شهرهای پرطرفدار گردشگری ایران یعنی شیراز، تهران، اصفهان، قشم، کیش و یزد در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل است. همچنین می‌توانی نظرات مسافران در مورد هتل‌ها را که از منابع مختلفی جمع‌آوری شده‌اند، نیز در رادار بخوانید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش