معاون سپاه: ملت ایران تجربه 40 انتخابات را در جمهوری اسلامی دارند


معاون سپاه: ملت ایران تجربه 40 انتخابات را در جمهوری اسلامی دارند

تهران _ ایرنا _ معاون اجرایی سپاه پاسداران گفت: مردم ما تجربه 40 دوره انتخابات و انتخاب 12 رئیس جمهوری را بعد از پیروزی انقلاب دارند و در گام دوم انقلاب باید انتخابی مبتنی بر مدیریت تحول در کشور داشته باشیم.

سردار سعید فرجیان زاده روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین رزمایش مواسات و همدلی که به مناسبت آغاز دهه کرامت در شهرستان پردیس برگزار شد به خبرنگاران گفت: رفع مشکلات نیاز به تحول اساسی دارد و در این شرایط نیاز به تحول اساسی در حوزه مدیریت کشور داریم.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت جهادی در کشور، توضیح داد: مدیریت اجرایی با روحیه جهادی، انقلابی و تحول آفرین راهگشای رفع مشکلات است و در سایه این تحول و انتخاب می توانیم به آینده امیدوار باشیم.

معاون اجرایی سپاه کشور با بیان اینکه در موقعیت حساسی قرار داریم، اظهار داشت: دشمنان نظام بر حضور حداقلی و دلسوزان داخلی تاکید بر حضور حداکثری دارند و این دوراهبرد امروز در مقابل هم قرار گرفتند و در این راستا، باید با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را نا امید کنیم.

فرجیان زاده گفت: امنیت، اقتدار و توانمندی ملی ، اقتدار در صحنه های بین المللی، ارتقای امنیت همه و همه در گرو حضور حداکثری ما در انتخابات پیش رو است تا به جهانیان نشان بدهیم که مردم ما پای نظام هستند و با اقتدار از نظام دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: با حضور حداکثری و انتخاب درست، یک دولت قدرتمند، با اقتدارجهانی، عدالتخواه، انقلابی، میدانی و ضد فساد داشته باشیم.

معاون اجرایی سپاه کشور با بیان اینکه انتخاب درست، میثاق با شهدا است، توضیح داد: به قول سردار دلها، جمهوری اسلامی حرم است و با انتخاب درست از این حرم دفاع کنیم و دین خود را به شهدا و سردار سلیمانی ادا کنیم.

فرجیان زاده گفت: حضور مردم در انتخابات به معنای مشارکت در تعیین سرنوشت است و نظام جمهوری اسلامی با تکیه و اعتماد مردم،قدرت و اقتدار خود را در جهان به نمایش گذاشته و خواهد گذاشت.

۱۴۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان اهدا می شود

امام جمعه شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: با همراهی و مشارکت کمیته امداد و اداره آموزش و پرورش شهرستان ۱۴۰ دستگاه تبلت خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

حجت الاسلام سید حسین حسینی ادامه داد: رزمایش مواسات در شهرستان پردیس از ابتدای شیوع کرونا، پس از فرمایش مقام رهبری مبنی بر حفظ هر چه بیشتر کرامت افراد نیازمند و آسیب دیده شکل گرفت و این همیاری مومنانه تاکنون مراحل پرباری را در سطح شهرستان پشت سر گذاشته که مایه افتخار است.

وی افزود: در هر رزمایش چند هزار بسته معیشتی و بهداشتی تامین و با در نظر گرفتن شرایط هر خانواده نیازمند و آسیب دیده توزیع شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در این رزمایش ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی ، ۱۴۰دستگاه تبلت در مجموعه به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت فرمانداری، شهرداری های پردیس و بومهن، آموزش و پرورش، اداره اوقاف، کمیته امداد و با همراهی مستمر سپاه و بسیج تامین و به زودی بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

حسینی ضمن تشکر از حضور مستمر اصحاب رسانه شهرستان در پوشش اخبار، اظهار داشت: تبلیغ که بخش عمده کار است و امید بخشی به مردم را به همراه دارد بر عهده اصحاب رسانه است که این مهم را به خوبی انجام می دهند و قابل تقدیر است.

قرارگاه خدمات رسانی در شهرستان تشکیل شد

فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان پردیس گفت: قرار گاه خدمات رسانی با حضور متولیانی که در حوزه خدمت رسانی به مردم رسالت دارند با محوریت امام جمعه شهرستان شکل گرفته است.

ابراهیم گرمابدری ادامه داد: سنت خوب رزمایش مواسات و کمک مومنانه بعد از فرمایشات مقام رهبری آغاز و تا الان تعداد زیادی از این رزمایش ها در سطح استان تهران و شهرستان پردیس برگزار شده است.

وی با اظهار امیدواری برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر این قرارگاه توضیح داد: با برنامه ریزی هدفمند، خانواده های نیازمند سطح شهرستان را شناسایی و بسته های معیشتی را تامین می کنیم و بر اساس نیاز خانواده ها اقلام تامین شده در میان آنها با محوریت امام جماعت مساجد، فرماندهان خواهر و برادر بسیج توزیع خواهد شد تا مساجد به عنوان پایگاه مهم اجتماعی نقش خود را ایفا کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق