22 نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورای شهر روانسر مشخص شد


22 نقطه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورای شهر روانسر مشخص شد

کرمانشاه - ایرنا- سرپرست شهرداری روانسر گفت: 22 نقطه شهری به مساحت 850 متر مربع در مناطق مختلف برای تبلیغ نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در این شهر مشخص شده است.

«آرش محمودی» عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اقدام با هدف حفظ منظر شهری و پیشگیری از آلودگی‏‌های بصری صورت می‌‏گیرد.

وی ادامه داد: در این مکان های موقت، نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر می توانند پوسترها و اقلام تبلیغی خود را در زمان قانونی تبلیغات نصب کنند.

سرپرست شهرداری روانسر با تاکید بر اینکه حفظ سیمای شهر ضروری است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته نصب انبوه پوسترهای تبلیغاتی چهره شهر را نامطلوب جلوه می داد این اقدام صورت گرفته است.

محمودی اظهار داشت: برای تبلیغات سعی شود از فضاهای در نظر گرفته شده به تبلیغات استفاده شود تا به مبلمان شهری خسارت وارد نشود.

وی همچنین از تشکیل کمیته امحا آثار تبلیغاتی غیرمجاز نامزدهای انتخاباتی خبر داد و اظهار کرد: چهار نفر به عنوان اعضای اصلی این کمیته انتخاب و برای آنها حکم صادر شده است.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان روانسر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: دایر کردن ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ در محدوده میدان معلم شهر روانسر ممنوع است.

«فرهاد محمودی» افزود: با توجه به ترافیک و شلوغی میدان معلم (سه راه اصلی شهر روانسر) به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و سهولت تردد خودروهای عبوری به داوطلبین اعلام شده دایر کردن ستاد تا فاصله ۱۰۰ متری از هر طرف این میدان ممنوع است.

در شهر روانسر ۲۷ نامزد و در شهر شاهو نیز ۱۲ نامزد برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی تایید و با هم به رقابت می پردازند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...