290 کیلوگرم مرفین در سیستان و بلوچستان کشف شد


290 کیلوگرم مرفین در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: 290 کیلوگرم موادمخدر از نوع مرفین توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه در منطقه «ریگ ملک »این شهرستان کشف شد.

سردار محمد ملاشاهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه پس از چند روز کار اطلاعاتی و عملیاتی و انسداد معابر و پایش مستمر نوار مرز از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در منطقه مرزی "ریگ ملک" این شهرستان به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی میرجاوه در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله موادمخدر را کشف و قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و به محض مشاهده مرزداران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و موادمخدر از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: مرزداران مجاهد هنگ مرزی میرجاوه در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با اشاره به نامگذاری سالجاری توسط رهبر معظم انقلاب به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، خاطرنشان کرد: در جهت تحقق شعار سال و لبیک به ندای رهبر عزیزمان، مرزداران استان با برقراری امنیت پایدار در مناطق مرزی، زمینه را برای هرگونه فعالیت تولیدی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی فراهم کرده‌اند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و با شدت برخورد می‌کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک