آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای مشاوران دانشگاهی برگزار شد


آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای مشاوران دانشگاهی برگزار شد

آزمون داخلی تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارشناسان و مشاوران شاغل در مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های تهران و شریف برگزار شد.

آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای مشاوران دانشگاهی برگزار شد
آزمون داخلی تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارشناسان و مشاوران شاغل در مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های تهران و شریف امروز در دانشگاه تهران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این آزمون به منظور ارتقای کیفی ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی توسط کارشناسان و متخصصان و با توجه به استانداردهای بین المللی مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های (IASC) اولین آزمون صلاحیت حرفه‌ای کارشناسان و متخصصان فاقد پروانه سازمان نظام روان شناسی کشور که در حال حاضر در مراکز مشاوره و دانشگاه‌های تهران و شریف شاغل به فعالیت هستند، امروز پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در محل باشگاه دانشجویی دانشگاه تهران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این آزمون در راستای برنامه‌های توانمندسازی مشاوران مراکز فوق الذکر و بر اساس بخشنامه سازمان امور دانشجویان اجرا شد.

پس از انجام اعلام نتایج آزمون کتبی، در مرداد ماه سال جاری با هماهنگی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از واجدین شرایط مصاحبه تخصصی به عمل خواهد آمد.

در ابتدای این مراسم دکتر حمید پیروی و دکتر حمید یعقوبی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های تهران و شریف به اهمیت و ضرورت ارتقا توانمندی‌های کارشناسان و متخصصان شاغل در مراکز مشاوره دانشگاهی و انجام آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای نکاتی را مطرح کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها