انتظارات مسجدی‌های صومعه‌سرا از رییس جمهور آینده


 انتظارات مسجدی‌های صومعه‌سرا از رییس جمهور آینده

تریبون آزاد انتظارات مردم از رییس جمهور به همت بچه‌های مسجد جامع صومعه‌سرا در جنب این مسجد برگزار شد.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا؛ مائده فلاحتکارضیابری: رفته رفته به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم، نامزد‌های تایید صلاحیت شده با تمام حرف و حدیث‌ها به طور نهایی و قطعی مشخص شده‌اند و برنامه‌های تبلیغاتی مختلف آنان از جمله مناظرات در حال انجام است.

کمتر از هفت روز مانده به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فضای سیاسی کشور، همچنان درگیر نگرانی از وضعیت حضور مردم پای صندوق‌های آرا است. این‌روزها هرکجا که پا می‌گذاری، بحث انتخابات و انتخاب اصلح، نقل داغ محافل شده است، یکی از جوان‌گرایی می‌گوید و دیگری توجه به اقتصاد و معیشت مردم را اولویت می‌داند.

صومعه‌سرا با تقدیم بیش از 500 شهید دفاع مقدس و برخورداری از مردمی شهیدپرور و ولایت‌مدار همواره در بحرانی‌ترین اتفاق‌های کشور با حضور در صحنه دین خود را به شهدا و ولایت نشان دادند و این بار نیز با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر پای صندوق خواهند آمد تا بار دیگر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

اکنون بچه‌های مسجدی این شهرستان دست به کار شده‌اند تا با برگزاری نشست‌های بصیرتی گوناگون و برپایی تریبون آزاد، شور انتخاباتی را در شهرستان به پا کنند و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باشند.

 انتظارات مسجدی‌های صومعه‌سرا از رییس جمهور آینده

«تریبون آزاد» به همت بچه‌های مسجد صومعه‌سرا در جنب این مسجد برپا شد تا مسجدی‌ها و عموم مردم مطالبات خود از رییس جمهور و شوراهای شهر را بیان کنند.

بچه‌های مساجد صومعه‌سرا بر این امر تاکید دارند که با هر رای خود می‌توانند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند و با حضور در پشت تریبون خواسته‌های خود را بیان کردند.

یکی از جوانان این شهرستان با بیان اینکه حتما در انتخابات شرکت می‌کنم افزود: بزرگترین مشکل جوانان امروز، نداشتن شغل پایدار و مسکن است که انتظار می‌رود رییس جمهور آینده کشور به این دو مقوله به صورت اختصاصی بپردازد.

یکی از بانوان مسجدی با بیان اینکه قطعا ما مسجدی‌ها در 28 خرداد حماسه‌ای دیگر خواهیم آفرید گفت: رییس جمهور باید به فکر مردم باشد و به اشتغال و مسکن رسیدگی کند، باید درد مردم را بداند و بیخیال از آن نگذرد.

یکی از فرهنگیان بازنشسته شهرستان تصریح کرد: رییس جمهور باید حرمت خون شهدا را داشته باشد و به شعارهای خود جامه عمل بپوشاند و با دروغ و تزویر به دنبال جمع کردن آرا نباشند.

یکی دیگر از بچه‌های مسجدی با اشاره به اینکه انتخابات 1400 فرصت تاریخی را برای ملت فراهم می‌کند خاطرنشان کرد: هر فرد با حضوردر انتخابات سرنوشت خود و کشورش را رقم می‌زند.

وی اظهار کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید برنامه ارائه دهند نه اینکه با سفسطه گویی حرف حجاب بانوان را به میان آورند.

 انتظارات مسجدی‌های صومعه‌سرا از رییس جمهور آینده

«امیر رمضانپور» هم در این راستا افزود: انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خودشان امروزه به عنوان مهم‌ترین نماد مردم سالاری شمرده می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا گفت: مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت در هر نظامی علاوه بر جنبه‌های شرعی که دارد، به عنوان یک حق نیز قلمداد می‌شود، حقی که در همه جوامع و مکاتب بشری به عنوان فضیلت و ارزش شناخته می‌شود و با عناوینی همچون «حق انتخابگری»، «حق مشارکت در تعیین سرنوشت» و ... شناخته می‌شود.

وی گفت: در این راستا مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح اقدام به برگزاری نشست بصیرتی در این مسجد کرده است.

رمضانپور تصریح کرد: این مراسم پنج‌شنبه(13خرداد) همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی مهدی کاسی کارشناس ارشد سیاسی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی