نشست روشنگری و بصیرت افزایی در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد


نشست روشنگری و بصیرت افزایی در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در مسجد «الزهرا (س)»، کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.

«محمدجعفر شفیعی» با اشاره به اینکه نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در مسجد «الزهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز،گفت ،: حضور باشکوه و حداکثری مردم بسیار مهم و با اهمیت است و در واقع تضمین کننده عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون بر حضور فعالانه مردم در انتخابات 1400 تاکید کرد و افزود: همه ما برای خنثی کردن توطئه دشمنان در انتخابات دو تکلیف انقلابی، دینی و شرعی داریم که یکی حضور جدی و فعال در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح است.

وی با بیان اهمیت آگاه سازی مردم نسبت به وضعیت فعلی در کشور، روشنگری و بصیرت افزایی را مهمترین راه غلبه بر تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حیات 43 ساله انقلاب تصویرگر انتخابات متعددی است که در آن مردم فهیم کشور برای انتخاب خدمتگزاران خود حضور چشمگیری داشته اند و در این مسیر، شعار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مردم‌سالاری دینی، به حقیقت پیوسته است.

شفیعی با بیان اینکه انتخاب فرد شایسته، مؤمن، انقلابی، متعهد و متخصص زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه‌ها کارنامه درخشانی داشته است ولی در کنار این پیشرفت و توسعه برخی نقص‌ها و معایبی نیز در رابطه با بحث افتصاد، معیشتی، بیکاری و ... داشته که برای حل اینگونه مشکلات باید در برخی صحنه‌ها مردم شرکت چشمگیری داشته باشند که یکی از این رویدادهای بسیار مهم را می‌توان حضور در انتخابات عنوان کرد که خود مردم سرنوشت خود را پای صندوق‌های رای رقم خواهند شد.

وی تصریح کرد: چنانچه مردم عزیز ما در انتخابات حضوری آگاهانه و مسئولانه داشته باشند، با انتخاب فرد اصلح خواسته‌هایشان عملی می‌شود، بنابراین چنانچه کسی نخواهد در سرنوشت خود و جامعه‌ای که عزت و آرمانش در آن تعریف شده، مشارکت فعال داشته باشد، نباید انتظاری برای تحقق خواسته هایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ایجاد شرایط افزایش مشارکت مردم در انتخابات بهره برد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به پشتوانه حمایت قاطع مردمی توانسته است تا از گردنه‌های بسیار حساس و تاریخی عبور کند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها