ویژه برنامه «ستاره های رضوان» به همت کانون «انصارالحجه» جهرم برگزار می شود


ویژه برنامه «ستاره های رضوان» به همت کانون «انصارالحجه» جهرم برگزار می شود

بهروزی فرد گفت: ویژه برنامه شب خاطره شهدا با عنوان «ستاره های رضوان» به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«سجاد بهروزی فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «ستاره های رضوان» عنوان برنامه ای است که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» هر هفته در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: این برنامه با روایت گری خاطرات شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ویژه اهالی مسجد و شهروندان پنجشنبه شب های هر هفته انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه «ستاره های رضوان» امشب نیز در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم میزبان عاشقان و رهروان شهدا است، عنوان کرد: در این برنامه حجت الاسلام ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم به روایت گری از شهدا و بیان خاطرات دوران شکوهمند دفاع مقدس می پردازد.

بهروزی فرد با دعوت از شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای حضور در این مراسم گفت: این برنامه در فضای باز گلزار شهدای «رضوان» برگزار می شود اما رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای شرکت کنندگان ضروری است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان