خط تولید ورق استنلس استیل در قزوین افتتاح شد


خط تولید ورق استنلس استیل در قزوین افتتاح شد

با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان خط تولید ورق استنلس استیل430 در واحد صنعتی هفت الماس برای اولین بار در کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، عزیزاله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این مراسم گفت: بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان فعالیت می‌کنند که تعدادی از این صنایع در کشور منحصر به فرد هستند.

افضلی با اشاره به افتتاح این خط تولیدی در شرکت هفت الماس، افزود: این شرکت به عنوان یکی از واحدهای نمونه استان قزوین، عمده ترین تولید کننده ورق گالوانیزه، روغنی، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی در کشور است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: این شرکت با حجم تولید بیش از سه میلیون تن ورق گالوانیزه، پاسخگوی ۳۰درصد از نیاز بازارهای داخلی به این محصول است که بخشی از کل تولیدات این واحد در بازارهای جهانی عرضه می شود.

او اظهار کرد: مهمترین اولویت های ما در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها حمایت از بخش تولید، توسعه صادرات و گره گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد است.

افضلی تاکید کرد: با توجه به شعار سال، آسیب شناسی مشکلات واحدهای راکد و غیر فعال را در دستور کار قرار داده ایم تا بخش‌های مغفول مانده صنعت استان را به صورت عملیاتی فعال کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به افتتاح خط تولید ورق استنلس استیل ۴۳۰ برای اولین بار در کشور با سرمایه گذاری صورت گرفته در قزوین، افزود: این خط تولید با تغییرات اعمال شده بر روی ماشین نورد و خط عملیات حرارتی، توانایی تولید ورق های استنلس استیل را دارد که در زمینه قطعات خودرو،لوازم خانگی، قطعات کامپیوتر و محصولات مقاوم در بر حرارت و قطعات تزئینی به کار می رود.

شهر صنعتی البرز به عنوان نخستین شهر صنعتی ایران در شهرستان البرز قرار داشته و در ۱۵کیلومتر شهر قزوین واقع شده است.

استان قزوین یک شهر صنعتی، ۱۵شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

48

کد خبر 1523904

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!