خبری مهم از بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی


خبری مهم از بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما داور بازی تیم ملی ایران و کامبوج در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد که کیم جونگ هیئوک داور کره‌ای است. نوشته خبری مهم از بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری مهم از بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

کیم جونگ هیئوک داور کره‌ای، قاضی دوئل تیم ملی ایران و کامبوج
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰
خبری مهم از بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما داور بازی تیم ملی ایران و کامبوج در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد که کیم جونگ هیئوک داور کره‌ای است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج مشخص شد.

در هفته نهم و ماقبل پایانی رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، فردا (جمعه ۲۱ خرداد) از ساعت ۱۹ به وقت تهران، تیم‌های ملی ایران و کامبوج در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری که به نظر می‌رسد دوئلی تمرینی پیش از مصاف حساس با تیم ملی عراق در هفته پایانی برای ملی‌پوشان فوتبال ایران باشد.

بر اساس تصمیم کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیم جونگ هیئوک از کره جنوبی داور مصاف ایران و کامبوج خواهد بود و کانگ دونگ هو از کره جنوبی و احمد مونس نادی الرواله از اردن به عنوان کمک داوران اول و دوم این دیدار معرفی شدند.

هم‌چنین ادهم مخادمه محمد توما داور اردنی که قضاوت دیدار ایران و هنگ‌کنگ را برعهده داشت نیز داور چهارم این دیدار است؛ ضمن اینکه ناظر داوری از مالزی و نماینده مسابقه از امارات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان