استاندار: خوزستان آماده برگزاری انتخابات است


استاندار: خوزستان آماده برگزاری انتخابات است

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: تمام مقدمات کار برای افزایش تعداد شعب، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آماده کردن عوامل مختلف و امکانات برای برگزاری انتخابات در استان انجام شده است.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی‌دشتکی درخصوص روند اجرایی برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: اتکا به رای مردم برای نظام بسیار مهم است و حضور مردم در انتخابات باعث قوی تر شدن نظام می‌ شود.

وی با اشاره به تاکید امام(ره) بر لزوم برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

استاندار خوزستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سالانه انتخابات داشتیم؛ حضور مردم در یوم‌الله‌ها و انتخابات یک اصل برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و پایه قدرت است.

وی خواستار حضور با شور و شوق مردم پای صندوق‌های اخذ رای شد و افزود: مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات کاملا بی‌طرف هستند و موفقیت هر کدام از نامزدها برای آنها تفاوتی ندارد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه هر کسی که پیروز شود، رئیس جمهور همه خواهد بود، بیان کرد: زمان آغاز انتخابات یک ساعت جلوتر آمده و رای‌گیری از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و درصورت لزوم با مجوز وزیر کشور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تمدید خواهد شد.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا