راهنمای انتخاب و خرید رنگ موی مناسب+بهترین برندهای ایرانی رنگ مو


جستجوهایی نظیر بهترین رنگ مو برای پوست‌های روشن و بهترین رنگ مو برای پوست‌های تیره، برای افرادی که می‌خواهند رنگ موهایشان را تغییر دهند طبیعی است. با این حال، تنها در نظر گرفتن رنگ چهره برای انتخاب رنگ موی مناسب کافی نیست. تناژ پوست، رنگ چشم و رنگ مو، جزو مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. در این مطلب از موتن رو قصد داریم به مواردی همچون...

راهنمای انتخاب و خرید رنگ موی مناسب+بهترین برندهای ایرانی رنگ مو

جستجوهایی نظیر بهترین رنگ مو برای پوست‌های روشن و بهترین رنگ مو برای پوست‌های تیره، برای افرادی که می‌خواهند رنگ موهایشان را تغییر دهند طبیعی است. با این حال، تنها در نظر گرفتن رنگ چهره برای انتخاب رنگ موی مناسب کافی نیست. تناژ پوست، رنگ چشم و رنگ مو، جزو مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. در این مطلب از موتن رو قصد داریم به مواردی همچون هدف از انتخاب رنگ و انتخاب رنگ مو متناسب با تناژ پوست بپردازیم. تا پایان ما را همراهی کنید.

هدف شما از انتخاب رنگ مو چیست؟

بگذارید ساده‌تر بگویم، دقیقا چه رنگ مویی می‌خواهید؟

اگر موهای روشن‌تری می‌خواهید

موهای روشن به معنای سفید شدن و احتمال وارد آمدن آسیب بیشتر به موها است. در چنین حالتی بسیار مهم است که از روند مراقبت از موهایتان بعد از رنگ کردن آگاهی داشته باشید.

اگر موهای تیره‌تری می‌خواهید

اگر پوست تیره‌ای دارید به هیچ عنوان به سراغ رنگ‌های تیره نروید. اگر از رنگ‌های تیره استفاده کنید تا یک مدت خاص نمی‌توانید موهایتان را روشن کنید.

راهنمای انتخاب و خرید رنگ موی مناسب+بهترین برندهای ایرانی رنگ مو

اگر می‌خواهید رنگ موی طبیعی خود را بهبود ببخشید

هنگام استفاده از رنگ‌های طبیعی، مو کمتر مستعد روشن شدن و تیره شدن است. دو درجه روشن کردن مو یا اضافه کردن هایلایت‌های ملایم، برخی از روش‌های بهبود رنگ موی طبیعی هستند.

اگر می‌خواهید موهای خاکستری و سفید را بپوشانید

موهای خاکستری می‌توانند به طور کامل با رنگ موهای دائمی، کامل پوشانده شوند یا می‌توان برای پوشاندن آن‌ها از یک رنگ موی موقت استفاده کرد.

اگر می‌خواهید موهایتان را هایلایت کنید

هایلایت‌ها روشی عالی برای افزودن عمق و بعد به موهای صاف هستند. لایت‌های کم رنگ قرمز و مسی به رنگ موهای قهوه‌ای تیره و مشکی جلوه خاصی می‌بخشند.

چگونه می‌توان تناژ پوست را پیدا کرد؟

بیشتر افراد رنگ چهره خود را تنها از نظر سایه یعنی روشن، متوسط یا تیره توصیف می‌کنند. با این حال، لایه‌های پوستی که در زیر اپیدرم پنهان شده‌اند، به پوست صورت تناژ گرم یا سرد می‌بخشند. یک تصور رایج غلط وجود دارد که پوست‌های روشن دارای تناژ سرد و پوست‌های تیره دارای تناژ گرم هستند؛ اما حقیقت این است که همه افراد با هر نوع رنگ پوستی، می‌توانند تناژ گرم، سرد یا خنثی داشته باشند. با کمک روش‌های زیر می‌توانید تناژ پوست خود را تشخیص دهید:

به پوست خود نگاه کنید

پوست خود را نزدیک یک آینه، در یک اتاق کاملا روشن بررسی کنید. بهتر است نور اتاق طبیعی باشد. سعی کنید به دنبال رنگ‌های طلایی/زرد یا صورتی/آبی باشید. اگر پوست شما زرد رنگ است، تناژ گرم دارید. رنگ صورتی پوست به معنای تناژ سرد است. اگر واقعا نمی‌توانید رنگ‌های گفته شده را تشخیص دهید، تناژ پوستی خنثی دارید.

راهنمای انتخاب و خرید رنگ موی مناسب+بهترین برندهای ایرانی رنگ مو

رگ‌هایتان را بررسی کنید

نگاهی دقیق به رنگ رگ‌های خود بیندازید. اگر رگ‌های شما آبی یا بنفش به نظر برسید، تناژ سردی دارید. اگر رگ‌های شما سبز رنگ است، تناژ گرمی دارید. اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام رنگ غالب است، تناژ خنثی دارید.

پیشنهاد مقاله : همه نکاتی که باید درباره رنگ موی نسکافه ای بدانید

رنگ موی مناسب افراد دارای تناژ سرد و گرم

رنگ موی بلوند

بهترین رنگ موهای بلوند برای پوست‌های دارای تناژ گرم: بلوند شامپاینی، بلوند توت فرنگی.

بهترین رنگ موهای بلوند برای پوست‌های دارای تناژ سرد: بلوند طلایی، بلوند عسلی، کاراملی.

رنگ موی قهوه‌ای

بهترین رنگ موهای قهوه‌ای برای پوست‌های دارای تناژ گرم: قهوه‌ای خاکستری، قهوه‌ای شکلاتی، اسپرسو، قهوه‌ای تیره سرد.

بهترین رنگ موهای قهوه‌ای برای پوست‌های دارای تناژ سرد: ماهاگونی، شاه بلوطی، قهوه‌ای کره‌ای، قهوه‌ای طلایی روشن.

رنگ موی قرمز

بهترین رنگ موهای قرمز برای پوست‌های دارای تناژ گرم: شرابی و گیلاسی.

بهترین رنگ موهای قرمز برای پوست‌های دارای تناژ سرد: زنجبیلی، مسی و بلوطی.

راهنمای انتخاب و خرید رنگ موی مناسب+بهترین برندهای ایرانی رنگ مو

بهترین برندهای ایرانی رنگ مو

از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی رنگ مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ موی مارال

رنگ موی مارال گزینه‌ای ایده آل برای همه افراد به خصوص آن‌هایی است که موهای سفیدی دارند. این رنگ مو ماندگاری بالایی دارد و با داشتن روغن‌های طبیعی، جلوی خشکی و شکنندگی موها را می‌گیرد. این نوع رنگ مو را می‌توان با سایر رنگ موهای مارال ترکیب کرد. از طرف دیگر، رنگ موی مارال رنگ مویی حاوی روغن‌های طبیعی بادام، روغن هسته انگور، روغن آرگان، ویتامین C، نرم‌کننده و آمونیاک بسیار کم است.همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع محصولات مارال بر روی این لینک کلیک کنید.

رنگ موی دنی وان

دنی وان نام یکی از برندهای رنگ مو در ایران است که برای تمام بافت مو و سبک مو ایده آل است. از طرف دیگر با ویتامین‌های B5 و E غنی شده است و ماندگاری طولانی مدتی دارد. رنگ موی دنی وان بدون آمونیاک و بدون رطوبت یا چسبندگی بوده و عاری از هرگونه رنگ مصنوعی است. این نوع رنگ مو، پوشش صد در صد طبیعی را با ظاهری طبیعی برای رنگ کردن از ریشه تا انتهای مو فراهم می‌کند.

رنگ موی بیول

رنگ موی بیول از عصاره گیاهان و روغن‌های حیات بخش تشکیل شده است. روغن بادام موجود در این محصول به دلیل داشتن عناصر معدنی، کلسیم، فسفر و منیزیم، باعث محکم شدن تارهای مو می‌شود. از طرف دیگر، بیول رنگ موهایی را روانه بازار می‌کند که بالاترین درجه نرمی را دارا هستند. روغن کنجد موجود در این رنگ مو، با دارا بودن امگا 3 و امگا 6، از موها در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند.

چرا خرید رنگ مو از موتن رو؟

از آنجا که رنگ مو به طور مستقیم روی موها و پوست سر قرار می‌گیرد، اگر کیفیت خوبی نداشته باشد باعث آسیب زدن به موها و پوست سر می‌شود؛ بنابراین باید در انتخاب برند رنگ مو وسواس به خرج دهید و به سراغ برندهای متفرقه، تقلبی و تاریخ گذشته نروید. فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش انواع رنگ مو فعالیت می‌کنند که یکی از بهترین آن‌ها موتن رو است. انواع رنگ موی تیوپی ایرانی در فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی موتن رو موجود است و می‌توانید محصول دلخواهتان را با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی