مشارکت مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند


مشارکت مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان برای آینده نظام اسلامی خواهد شد و امنیت ملی کشور را تضمین می‌کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» شامگاه پنجشنبه در نشست با جمعی از پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و فعالان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت در شهرستان تفرش افزود: مشارکت در انتخابات، علاوه بر اینکه یک وظیفه مهم اجتماعی و ملی است، تکلیفی شرعی محسوب می‌شود چراکه مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.
وی تاکید کرد: انتخاب رئیس جمهوری اصلح که بتواند حرکت کشور در گام دوم انقلاب را به‌طور جهشی پیش ببرد اهمیت زیادی دارد و همه باید به فردر کارآمد و انقلابی رای دهند.
سردار کریمی بیان کرد: ولایتمداری، ایمان و مدیریتی قوی، عدالتخواه و فساد ستیزی، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی ها و ظرفیت های کشور و بهره گیری از ظرفیت های جوانان مهمترین شاخصه‌های رئیس جمهوری کارآمد و اصلح است که مردم باید در انتخابات مد نظر داشته باشند.
وی تصریح کرد: شهرستان تفرش با مردمی انقلابی و ولایتمدار همواره در طول تاریخ منشا خدمات موثر به انقلاب و به نوعی تاریخ ساز بوده و مردم متدین و انقلابی این شهرستان در این انتخابات با دعوت عمومی همه اقشار جامعه افتخاری دیگر برای این شهر تاریخی می‌آفرینند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه مهم برای حرکت کشور به سمت پیشرفت های بزرگ و ساخت تمدن اسلامی است و باید از این ظرفیت بیشترین بهره‌گیری بشود.

وی گفت: انتخابات در نظام اسلامی به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی و موجب استحکام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و نظام بین‌الملل است.
سردار کریمی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه دشمن علیه حرکت و پیشرفت کشور را نقش برآب می‌کند و مسیر موفقیت را هموار می‌کند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی توضیح داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، زمینه رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم می کند و دولتی که برآمده از حضور پرشور مردم باشد به طور قطع می‌تواند در راستای رفع مشکلات موفق‌تر عمل کند.
سردار کریمی تاکید کرد: یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر باشد و دعوت عمومی مردم به خلق حماسه انتخابات را رقم بزند، روابط عمومی های دستگاه های اداری هستند.
وی دعوت عمومی مردم به انتخابات یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری دانست و گفت: همه باید برای تحقق آن توانایی‌ها و ظرفیت‌ها را پای کار بیاورند و روابط عمومی ها با توجه به امکانات و توانمندی‌هایی که در اختیار دارند نقش به سزایی در این راستا ایفا می‌کنند.

انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی