نامزدهای شوراها از وعده‌های غیرقابل تحقق بپرهیزند


نامزدهای شوراها از وعده‌های غیرقابل تحقق بپرهیزند

بیرجند - ایرنا - فرماندار سرایان گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از دادن وعده‌های احساسی و غیرقابل تحقق بپرهیزند.

ابراهیم رسولی مقدم روز پنجشنبه در نشست هماهنگی تبلیغات انتخابات ویژه نامزدهای شورای اسلامی شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه افزود: انتظار می‌رود نامزدها در هر شرایطی احساسات خود و هوادارانشان را کنترل و مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: پایان انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای روز پیروزی همه نامزدها خواهد بود در صورتی که بر هوای نفسانی و احساسات مثبت و منفی خود غلبه کنند و با شهروندان و مردم صادق باشند.

فرماندار سرایان با بیان اینکه همه نامزدها ملزم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند گفت: از زمان شروع تبلیغات انتخاباتی (امروز ۲۰ خرداد) تمامی نامزدهای شوراها موظفند ضمن در نظر گرفتن سلامت تک تک افراد جامعه، ستاد انتخاباتی خود را نیز توصیه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"، برگزاری باشکوه انتخابات را نوعی رونق تولید در عرصه سیاسی دانست و افزود: با اعلام داوطلبی افراد برای عضویت در شوراهای شهر و روستا و در ادامه حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد رونق تولید در عرصه سیاسی کشور خواهیم بود.

رسولی مقدم با تاکید بر آمادگی فرمانداری و تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان سرایان از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست با مد نظر قرار دادن قوانین و مقررات از شروع تا پایان مهلت تبلیغات، ستاد انتخابات شهرستان را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور یاری کنند.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، تقارن دهه کرامت با ایام برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را بهترین فرصت برای درس گرفتن و سرمشق قرار دادن زندگی این بزرگواران عنوان کرد و گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این فضای رقابتی به گونه‌ای رفتار کنند که بعد از پایان انتخابات در برابر مردم سربلند و پیروزمند باشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۳۱ شهر دارد که تعداد اعضای شوراها برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر پنج عضو اصلی، برای شهرهای ۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر هفت عضو اصلی و برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۹ عضو اصلی انتخاب می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !