احراز صلاحیت اخلاقی و اعتقادی کارکنان از وظایف گزینش است


احراز صلاحیت اخلاقی و اعتقادی کارکنان از وظایف گزینش است

اهواز- ایرنا- مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر گفت: اصلی ترین وظیفه گزینش، بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی ، اعتقادی و سیاسی کارکنان است.

به گزارش ایرنا مجتبی قربانی روز پنجشنبه در آیین معارفه مسئول هسته گزینش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اظهار داشت: هسته گزینش شرکت توانیر از نهادهایی است که بر اساس قوانین، ضوابط و موارد تصریح شده در قانون به انجام وظیفه می‌پردازند.

وی با تشریح بندهای هفت گانه ضوابط عمومی گزینش، و ۱۰ گانه ضوابط انتخاب اصلح افزود: اصلی ترین وظیفه گزینش، بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی بوده که در نهایت به سلامت اداری یک سازمان منجر خواهد شد.

این مقام مسئول در شرکت توانیز خاطر نشان‌کرد: در حال حاضر برای مجموعه کارکنان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، نیروهای رسمی، حجمی، قرارداد مستقیم و شرکتی، مراحل تشکیل پرونده، تحقیق و مصاحبه و انجام استعلام‌ها به‌منظور اخذ نتیجه نهایی به هسته گزینش توانیر اعلام می‌شود.

قربانی ادامه‌داد: برق‌رسانی مستمر، ره‌آورد شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ارائه خدمات بهینه و پایداری شبکه برق در این گرمای شدید استان بوده است؛ البته کمبود نقدینگی و مشکلاتی که بیماری کرونا به وجود آورده، اقدامات جهادی مجموعه صنعت برق را دوچندان کرده است.

وی همچنین به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری در پیش است که باید به گونه‌ای عمل کنیم تا مانند همیشه مردم با صلابت پای کار آمده و یک روز تاریخی دیگر را رقم بزنند.

مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از ارتباط و تعامل مناسب مدیریت این شرکت با هسته مرکزی گزینش توانیر قدردانی کرد.

در بخش دیگری از این آیین علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز ضمن ارائه گزارشی از ویژگی ها و وضعیت توزیع و مصرف برق در استان با تشریح گستردگی و حجم شبکه و تاسیسات برق استان، این شرکت را دومین شرکت توزیع در مصرف برق در کشور نام برد .

بر اساس این گزارش عبد الرضا زارعی به عنوان مسئول جدید هسته گزینش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان معارفه شد.

شرکت توزیع برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک برق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز