برنامه انتخاباتی کاندیداها از شبکه سبلان در حال پخش است


برنامه انتخاباتی کاندیداها از شبکه سبلان در حال پخش است

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی برنامه‌های انتخاباتی تلویزیونی و رادیویی نامزدهای ریاست جمهوری از صداوسیمای مرکز اردبیل در حال پخش است.

علی ملااحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دیروز کار پخش این برنامه‌های انتخاباتی شروع شده و در اولین برنامه انتخاباتی مردم این استان شاهد سخنرانی علیرضا زاکانی یکی از هفت کاندیدای ریاست جمهوری بودند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌های انتخاباتی ساعت 16:30 از شبکه تلویزیونی سبلان و همچنین رادیویی استان اردبیل پخش می‌شود و همشهریان بازپخش آن را می‌توانند در ساعت 23:30 از شبکه سبلان مشاهده کنند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل بیان کرد: بیستم خردادماه محسن رضائی با اهالی استان اردبیل صحبت کرده و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کرد.

ملااحمدی گفت: جمعه 21 خرداد سیدابراهیم رئیسی، شنبه 22 خرداد سعید جلیلی، یکشنبه 23 خرداد عبدالناصر همتی، دوشنبه 24 خرداد محسن مهرعلیزاده و سه شنبه 25 خرداد نیز امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با مردم استان اردبیل صحبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی در این برنامه نیم ساعته برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در دو بخش ملی و استانی بیان کرده تا اهالی استان اردبیل بعد از شنیدن و دیدن این برنامه‌های تبلیغاتی نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل افزود: در همه استان‌های کشور کاندیداها برنامه‌های تبلیغاتی را به دلیل محدودیت سفرهای استانی برگزار می‌کنند که صداوسیمای مرکز اردبیل نیز در تهیه و پخش این برنامه پیشقدم شده تا اهالی استان اردبیل از طریق رسانه محلی با نقطه نظرات کاندیداها آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط