کتاب انتخابات؛ تَکرار یا تغییر به مهمترین شبهات انتخاباتی پاسخ داد


کتاب انتخابات؛ تَکرار یا تغییر به مهمترین شبهات انتخاباتی پاسخ داد

کتاب انتخابات؛ تَکرار یا تغییر با هدف پاسخکویی به شبهات انتخاباتی با موضوع پاسخ به مهمترین شبهات انتخاباتی از سوی اندیشکده راهبردی سُعَداء منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ انتخابات و مشارکت سیاسی مردم، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است که در عین حال موجب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور شده و پیامدهای مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی برای هر نظام سیاسی خواهد داشت. از همین رو است که دشمنان مدت‌ها پیش از هر انتخابات با تبلیغات گسترده و وسیع در پی القاء موج ناامیدی در بین مردم ایران بر می‌آیند تا مشارکت را در انتخابات به حداقل رسانده و در گام بعد مانع از انتخاب فرد اصلح شوند.
در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و با ضرورت تولید گفتمان محوری بر اساس نیاز امروز کشور، اندیشکده راهبردی سعداء اثر پژوهشی جدید خود را با نام «انتخابات؛ تکرار یا تغییر» منتشر کرد.

کتاب حاضر در پی پاسخ به ۳ سؤال اصلی مردم درباره انتخابات است.
سؤال اول پیرامون لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات است که در ذیل این عنوان به تبلیغات منفی دشمن نسب به موضوعاتی نظیر نبود آزادی در ایران و عدم کارآمدی نظام در چهار دهه گذشته پرداخته می‌شود.
سؤال دوم، درباره چرایی مشکلات کشور در بحث اقتصادی –خصوصاً در سالهای اخیر- است.
و سؤال سوم، نیز راهکارهای حل مشکلات است، که با بررسی تجربه سایر کشورها ثابت می‌شود که «تنها راه نجات اقتصاد، نگاه به درون و جهش تولید» است.

بر اساس این گزارش، شبهاتی همچون: «چرا نظام خود را به رفراندوم نمی‌گذارد؟»، « من رأی نمی‌دهم تا نظام از بین برود!»، «۴۰ سال رأی دادیم چه شد؟»، « در کشوری که آزادی نیست، رأی دادن چه معنا دارد؟»، « ریشه مشکلات کشور چیست؟»، « آیا ممکن است روزی رئیس جمهوری مشکلات اقتصادی را پایان دهد؟» و ... از جمله مباحثی است که این روزها در فضای حقیقی و مجازی دست به دست شده و در این کتاب، پاسخ آنان آمده است.

کتاب انتخابات؛ تَکرار یا تغییر، اثر جدید حجت الاسلام راجی و جمعی از پژوهشگران اندیشکده راهبردی سُعَداء است که تهیه و تنظیم شده است.

برای پیش خرید کتاب به صفحه فروشگاه اینترنتی سعداء مراجعه کنید.

کتاب انتخابات؛ تَکرار یا تغییر به مهمترین شبهات انتخاباتی پاسخ داد

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود