پادکست‌های مهدوی «باسط» در روزهای جمعه منتشر می‌شود


پادکست‌های مهدوی «باسط» در روزهای جمعه منتشر می‌شود

فرهنگسرای اندیشه جمعه‌های هر هفته پادکست «باسط» را با موضوع مهدویت و ظهور منجی را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، ظهور امام زمان(عج) به عنوان موعود و منجی عالم بشریت یکی از مهم‌ترین اندیشه‌های فقهی و عملی شیعیان بوده که دارای اهمیت بسیار زیادی است. این موضوع در حالی است که به اندازه اهمیت بسیار زیاد این مقوله، توجه دقیق و گسترده‌ای بدان نشده است. از این رو، به نظر می‌رسد که نهادهای فرهنگی مسئولیت بزرگی در این زمینه بر دوش دارند.

فرهنگسرای اندیشه براساس رویکرد خود در جهت پرداخت به موضوعات اندیشه‌ای، توجه به موضوع آخرالزمان و اندیشه ظهور موعود را در قالب تولیدات تصویری دنبال می‌کند.

این مرکز در اولین تولید خود با موضوع آخرالزمان و اندیشه ظهور، کمیک موشن 4 زبانه «اینک آخرالزمان» را در سالروز ولادت امام زمان (عج) منتشر کرد. این تولید تصویری با صدای علیرام نورایی نشانه‌های ظهور حضرت مهدی را به 4 زبان عربی، فارسی، انگلیسی و هندی معرفی کرد.

این مرکز در جدیدترین تولید خود با موضوع ظهور امام زمان (عج) ویژه برنامه «باسط» را در قالب پادکست دنبال می‌کند. این پادکست‌ها که توسط کانون صدای تازه فرهنگسرای اندیشه و با صدای اعضای این گروه تولید می‌شود، ضمن پاسخگویی به شبهات، نشانه‌های ظهور مهدی موعود در ادیان مختلف و اندیشه ظهور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مجموعه پادکست‌های «باسط» به همت فرهنگسرای اندیشه و توسط کانون صدای تازه تولید شده و جمعه‌های هر هفته از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود.

براساس این گزارش علاقه‌مندان برای دریافت این پادکست‌ها می‌توانند به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه به آدرس farhangsara.andishe مراجعه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه