فرماندار ویژه مهاباد: نقد دولت باید براساس منطق و عقلانیت باشد


فرماندار ویژه مهاباد: نقد دولت باید براساس منطق و عقلانیت باشد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه انتقاد از دولت تبدیل به ابزاری برای تبلیغات انتخاباتی شده است، گفت: نقد دولت و عملکرد آن باید براساس منطق و عقلانیت باشد و به سمت و سوی تخریب پیش نرود.

عارف خدرلو روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر چند نقد عملکرد دولت در مناظرات انتخاباتی امری طبیعی است اما انتقادهای بی‌اساس و غیرمنصفانه و اتهام زدن رویه شایسته‌ای نیست و نامزدها باید به جای آن برنامه های خود را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه دشمن قلمداد کردن دولت توسط برخی نامزدها رویه اخلاقی مناسبی نیست، افزود: برخی نامزدها به جای ارائه برنامه های خود و جلب آرای مردم از این طریق تلاش می کنند تا وانمود کنند که دولت در این هشت سال هیچ کاری نکرده و یا کارهایش نادرست بوده است که با این عمل در واقع زحمات تمامی مجموعه اجرایی کشور و حتی نظام را زیر سئوال می‌برند.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: متاسفانه در انتخابات ریاست جمهوری فضایی بوجود آمده است که نامزدها بیشتر از آنکه برنامه یکدیگر را برای اداره کشور به چالش بکشند دولت را به عنوان یک هدف بی دفاع و سهل و آسان مورد آماج اتهامات خود قرار داده اند.

خدرلو ادامه داد: دولت طی ۲ سال گذشته در شرایطی که افزون بر تحریم‌های گسترده با دشواری‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا نیز دست و پنجه نرم کرده است امروز در کانون انتقاداتی قرار دارد که بسیاری موارد در آن‌ها جانب انصاف رعایت نمی‌شود و بی‌توجه به چالش‌های چندوجهی کشور، دولت را به کم‌کاری و سوء‌مدیریت متهم می‌سازد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مردم ما به درجه ای از بلوغ سیاسی و آگاهی رسیده اند که تخریب و عوام فریبی ها روی آرای آنها تاثیرگذار نبوده و قادرند از نحوه ارایه نظرات و سخنان کاندیداها فرد اصلح را انتخاب و به وی رای دهند.

وی، انتخابات در ایران اسلامی را نماد مردم سالاری دینی و عرصه تعیین سرنوشت کشور عنوان کرد و گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، همچون ادوار گذشته در روز ۲۸ خرداد نیز حضوری پرشور و مشارکتی گسترده خواهند داشت تا بار دیگر پایبندی خود به نظام را ثابت کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید و دل دوستداران انقلاب اسلامی را شاد خواهد کرد اظهار داشت: دشمنان مانند همیشه و قبل از با بلندگوهای تبلیغاتی خود تلاشی مذبوحانه را برای کمرنگ کردن حضور مردم آغاز می کنند که امیدواریم که مردم با مشارکت پرشور در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات، بار دیگر امید دشمنان را به یاس مبدل کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل