ارومیه، میزبان سه اردوی تیم ملی فلوربال


ارومیه، میزبان سه اردوی تیم ملی فلوربال

رئیس انجمن فلوربال کشور، ارومیه را میزبان سه اردوی تیم ملی اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشور که به ارومیه سفر کرده است، در خصوص این رشته ورزشی نوپا گفت: فلوربال قبل از راه‌اندازی فدراسیون انجمن‌های ورزشی بصورت غیررسمی فعالیت می‌کرد و در سال ۱۳۸۹ بصورت رسمی با تشکیل انجمن و تایید سازمان تربیت بدنی وقت فعالیت خود را بصورت جدی‌تر آغاز کرد و هم‌اکنون با فعال شدن این رشته در آذربایجان‌غربی، فلوربال در ۱۵ استان کشور فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در کشور بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ ورزشکار سازمان‌یافته فلوربال فعالیت دارند خاطر نشان کرد: با توجه به حضور تیم ملی در بازی‌های داخل سالن آسیا که اسفندماه به میزبانی تایلند برگزار خواهدشد، مسابقات انتخابی به میزبانی تبریز و برگزاری اردوهای تیم ملی در ارومیه خواهدبود.

ارومیه، میزبان سه اردوی تیم ملی فلوربال

گفتنی است، رمضانعلی دولو رییس انجمن فلوربال ایران با هدف برگزاری کارگاه آموزشی داوری و مربیگری رشته فلوربال به ارومیه سفر کرده و طی دو روز با حضور ملی‌پوشان و مربی تیم ملی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، کمیته رسمی فلوربال ۸۶ عضو (کشور) دارد و در آسیا نیز ۱۵ کشور عضویت دارند و ایران نیز میزبان مقر فلوربال آسیای میانه و غرب آسیاست.

46

کد خبر 1524031

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)