اجرای5 عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در کانون شهدا گرجی محله بهشهر


اجرای5 عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در کانون شهدا گرجی محله بهشهر

الیاسی گفت: در طول دهه کرامت امسال 5 عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر برگزار می شود تا در راستای خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش شود و حب و دوستی با اهل بیت(ع) در بین مردم نهادینه شود.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نامگذاری دهه اول ماه ذی‌العقده به دهه کرامت که مزین به تولد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است، تبلور منزلت، عزت، شرافت، انسانیت، رافت، مهربانی، احسان، جوانمردی و سخاوت است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: دهه کرامت دهه‌ای است که ابتدایش با ولادت کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و پایانش با ولادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود و باید تلاش شود تا زندگی اهل بیتی به نسل جدید شناسانده شود.

وی با اشاره به اینکه جشن های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: ترویج سنت و سیره امام رضا(ع)، ترویج و تقویت ارتباط با امام و اهل بیت(ع) و برپایی جشن‌های مردمی ایام دهه کرامت و تقویت نشاط دینی در جامعه از جمله اهداف مهم جشن های دهه کرامت است.

الیاسی گفت: در طول دهه کرامت امسال 5 عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری شهدا گرجی محله بهشهر برگزار می شود تا در راستای خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش شود و حب و دوستی با اهل بیت(ع) در بین مردم نهادینه شود.

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: برگزاری مراسم ویژه جشن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، اهدای جهیزیه به 4 نوعروس، برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی از برنامه های مهم ما در کانون فرهنگی هنری شهدا گرجی محله بهشهر در دهه کرامت امسال است.

وی یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی در جامعه نیاز امروز و فردای جامعه است و باید در این راستا با تمام توان تلاش شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من