امام جمعه گرگان: مردم ایران به خاطر مشکلات، انقلاب را رها نمی‌کنند


امام جمعه گرگان: مردم ایران به خاطر مشکلات، انقلاب را رها نمی‌کنند

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به وجود مشکلات در برخی بخش‌ها از جمله اقتصاد و معیشت تاکید کرد که مردم ایران به خاطر این کمبودها به انقلاب و کشور خود پشت نکرده و آن را رها نمی‌کنند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد برخی ها در داخل همصدا با دشمنان نظام و انقلاب، این مشکلات را دلیلی بر تمایل نداشتن مردم برای شرکت در انتخابات آینده می‌دانند در حالی که اینگونه نیست.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به کسانی که تمایلی برای حضور در انتخابات ندارند افزود: این افراد بدانند شرکت در انتخابات وظیفه ملی است و حضور در آن به پایداری بیشتر کشور خواهد انجامید.

وی خاطرنشان کرد: مردم حق دارند مطالباتشان را بیان کنند اما قهر با صندوق رای راهگشا نیست و انتخاب فرد اصلح و کاربلد می تواند به این مشکلات پایان دهد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشور مشکلات زیادی دارد که بزرگترین آن فساد است که متاسفانه در کشور ریشه دوانده و باید برای خشکاندن همیشگی ریشه آن تلاش کرد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...