مورینیو: بنزما می تواند کار بزرگی در فرانسه انجام دهد؛ رونالدو عاشق او بود


مورینیو: بنزما می تواند کار بزرگی در فرانسه انجام دهد؛ رونالدو عاشق او بود

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید هم به تمجید از کریم بنزما پرداخت.

ژوزه مورینیو که سابقه سه سال همکاری با مهاجم فرانسوی را دارد، در آستانه رقابت های یورو 2020 به تمجید از این بازیکن پرداخت. به گزارش طرفداری، مورینیو در خصوص بنزما گفت:

بهترین تعریفی که می توان از کریم بنزما کرد، این است که کریستیانو رونالدو عاشق او بود، و اینکه کریستیانو عاشق مهاجم دیگری از تیم باشد یعنی آن مهاجم ارزش زیادی برای او دارد. کریم این کار را برای هر مهاجمی که کنارش بازی کند انجام می دهد. او خودخواه نیست و یک بازیکن تیمی است. دید بنزما شگفت انگیز است، و با آزادانه بازی کردن از فوتبال لذت می برد. می توانم او را با هری کین مقایسه کنم، کین شم گلزنی بهتری نسبت به بنزما دارد اما کریم هم بازیکن شگفت انگیزی است، و وقتی می بینیم که ام باپه و گریزمان کنارش هستند، به نظرم ترکیب شگفت انگیزی است.

بنزما فوق العاده حرفه ای است، پا به سن می گذارد اما همچنان عملکرد درخشانی ارائه می کند و مثل یک بازیکن جوان به نظر می رسد و به ندرت مصدوم می شود، و می تواند مثل کاری که با کریستیانو انجام داد، بهترین عملکرد ام باپه را هم بیرون بکشد. فکر می کنم بنزما می تواند کار بزرگی در تیم ملی فرانسه انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی